La Twitter angajaţii aveau „ore lungi la intensitate mare”, mulți dintre ei au decis să plece

38

Problemele la Twitter, au apărut de la achiziția platformei de către miliardarul Elon Musk. Ca urmare a faptului că acesta le-a cerut angajaților să semneze un angajament de a lucra „ore lungi la intensitate mare”, mulți dintre ei au decis să plece.

Astfel, compania Twitter se luptă să-şi păstreze angajaţii, după ce Elon Musk i-a pus să semneze un document de fidelitate prin care să se angajeze să lucreze mai mult şi mai intens. Iar vineri, criza de la Twitter a atins noi cote, deoarece sute de angajaţi au respins acest ultimatum, ceea ce duce la scăderea capacităţii de operare a platformei.

Sute de angajaţi au optat să plece

Pe măsură ce compania şi-a închis temporar birourile pentru personal, utilizatorii Twitter au început să renunţe la conturi şi să se conecteze la alte platforme.

Astfel, #RIPTwitter, #TwitterDown, Mastodon şi Myspace au fost toate în tendinţe pe platformă după expirarea termenului ultimatumului lui Musk prin care cerea angajaţilor rămaşi să lucreze „mai multe ore la intensitate mare” sau să plece. Se estimează că sute de angajaţi au optat să plece, potrivit The Guardian.

Mai mult, printre cei care au ales să plece sunt mulţi ingineri responsabili cu remedierea erorilor şi prevenirea întreruperilor aplicaţiei, ceea ce ridică întrebări cu privire la stabilitatea platformei pe fondul pierderii angajaţilor şi provoacă dezbateri în rândul managerilor cu privire la cine ar trebui să fie rugat să se întoarcă, au spus actualii şi foştii angajaţi.

Iar, după ce numărul celor care au refuzat să semneze a devenit mai mare decât era anticipat, Musk a transmis o notă de revenire la birou pe care a emis-o în urmă cu o săptămână, spunând angajaţilor joi că li se va permite să lucreze de la distanţă dacă managerii lor ar garanta că aduc „o contribuţie excelentă”.

Twitter a anunţat ulterior prin e-mail că va închide „clădirile noastre de birouri” şi va dezactiva accesul la insigne angajaţilor până luni, conform The New York Times.

Utilizatorii speculau că site-ul s-ar putea prăbuşi

Joi seară, versiunea aplicaţiei Twitter folosită de angajaţi a început să încetinească, potrivit unei surse, care a estimat că versiunea publică a Twitter riscă să se prăbuşească în timpul nopţii. Website DownDetector a raportat o creştere semnificativă a notificărilor din partea utilizatorilor privind problemele de pe site.

În acest sens, „Dacă se prăbuşeşte, nu mai rămâne nimeni care să repare lucrurile în multe domenii”, a spus persoana, care a refuzat să fie numită de teama răzbunării.

Vestea a provocat multă nemulţumire pe platformă şi a determinat mulţi utilizatori să se conecteze la conturile lor de pe Instagram sau Mastodon ca alternativă.

Alexandria Ocasio-Cortez, membră a Camerei Reprezentanţilor, a scris pe Twitter că poate fi găsită pe Instagram sau pe e-mail.

De asemenea, conturi oficiale ale guvernului au început să găsească alternative.

Schimbări planificate de Elon Musk

Vineri, Musk a postat un meme în care râde de aşteptata dispariţie a platformei şi a spus că utilizarea Twitter a fost la „cel mai înalt nivel”, lucru pentru care a învinovăţit mass-media.

De când Musk, care este şi CEO al Tesla şi SpaceX, a preluat conducerea la 28 octombrie, el a anunţat schimbări majore planificate pentru Twitter.

O schimbare pentru care a insistat să fie lansată rapid, numită Twitter Blue pentru verificare, a trebuit totuşi să fie anulată. Serviciul de abonament Blue, de 7,99 dolari/lună, le permitea oamenilor să plătească pentru o bifă albastră care arăta ca marca rezervată anterior, pentru a asigura că un cont a fost verificat sau că este oficial.

O mulţime de imitatori au cumpărat bife ale abonaţilor plătiţi, pentru a se prezenta drept celebrităţi, mărci şi politicieni legitimi şi, în unele cazuri, au postat informaţii false despre companii.


Urmăriți FINANCIARUL.RO și pe Google News


Sursa: Capital.ro