Zuckerberg avertizează că va urma o criză economică severă, iar Facebook reduce drastic planul de angajări

64

Pentru perioada următoare, compania Facebook (Meta) va reduce drastic planul de angajări, iar mesajul transmis este că vin vremuri grele din punct de vedere economic.

Într-o discuție cu angajații, Mark Zuckerberg a spus că unii angajați nu au ce căuta la companie și se va pune presiune pe ei, scrie Reuters.

În contextul activităţilor, Meta are un 2022 slab, capitalizarea de piață scăzând la jumătate în șase luni.

În contextul comparativ, rar tonul șefilor Facebook a fost așa de pesimist. Compania făcea o mulțime de bani, trecuse de 1.000 miliarde capitalizare și părea că o afectează foarte puțin multele scandaluri. Dar iată că problemele au apărut, și nu sunt puține.

În acest sens, Zuckerberg a spus că ținta de angajări noi pentru 2022 a fost redusă de la 10.000, la 6-7.000 de ingineri. El a spus că urmează probabil una dintre cele mai severe crize economice din istoria recentă și a subliniat că sunt angajați care nu-și fac treaba și care nu au ce căuta la companie. Pe aceștia se va pune presiune pentru a-și îndeplini sarcinile de serviciu.

În opinia sa, Mark Zuckerberg a mai spus că cei care nu fac față ar trebui singuri să decidă că nu au ce să mai caute la companie.

La rânul său, într-un mesaj către angajați, Chris Cox, Chief Product Officer la Meta, spune că ar trebui să se aștepte la o a doua jumătate foarte complicată de an.

Din punct de vedere financiar, Cox a spus că obiectivele trebuie duse ireproșabil la bun sfârșit, într-un mediu cu creștere mult încetinită, unde nu vor fi bugete mari și nici nu vor fi angajați mulți ingineri noi.

Comparabil, Facebook vrea să devină mult mai mult precum TikTok și aceasta este una dintre cele două mari direcții de dezvoltare, care implică investiții în produse precum Instagram Reels și, practic, numărul de unități grafice de procesare va trebui să crească de cinci ori, fiindcă este nevoie de mai multă putere de computing pentru că userii vor vedea tot mai multe postări și video-uri de la conturi pe care nu le urmăresc, pe ideea ca Facebook să devină un „discovery engine”.

Iar într-o a doua direcție de dezvoltare ține de investițiile mari pentru Metavers.

Aşadar,  compania Meta are o capitalizare de piață de 436 miliarde dolari, față de 900 miliarde, cât avea la început de an.

Sursa: Hotnews.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata