Brandul turistic al României are în prim plan natura

Brandul turistic al României conţine un logo proaspăt în care natura va fi uşor de descoperit, a declarat marţi (27 iulie 2010) ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, într-o conferinţă de presă.

„Logo-ul este unul proaspăt şi arată o ţară în care elementul naturii este uşor de descoperit. Lansarea brandului turistic al României are loc la cea mai mare expoziţie mondială. Joi, este ziua României la Shanghai şi profităm de ocazie să creştem vizibilitatea ţării noastre”, a subliniat Udrea.
Potrivit ministrului, în brandul turistic al României s-a adunat tot ce are România competitiv din punct de vedere turistic, şi a făcut referire la turismul balnear, religios şi la peisajele naturale neatinse.

Totodată, Elena Udrea a recunoscut faptul că un brand turistic de ţară nu poate face minuni peste noapte. „Nimeni nu se aşteaptă ca un brand să schimbe peste noapte turismul. Este nevoie în continuare de investiţii în infrastructura de drumuri. Sper ca acest brand să fie unul care să placă românilor şi să-i facă mândri de ţara lor”, a precizat Elena Udrea.

Aceasta a evitat să dea detalii concrete despre mesajul brandului turistic, dar a menţionat că acesta a fost tradus şi în limba chineză pentru evenimentul de la Shanghai. Ministrul Turismului a menţionat, totodată, că standul României din China a fost vizitat de două milioane de oameni şi că turistul cu acest număr va fi premiat joi cu o vacanţă în România.
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata