Bulgaria lansează ofensiva mediatică de promovare a turismului pentru străinătate

Turismul în Bulgaria va fi promovat de canalele Euronews, Eurosport, National Geographic Channel şi Discovery Channel, au anunţat surse oficiale de la Sofia, preluate de agenţia Novinite.

Fondurile afectate campaniei publicitare se ridică la 7,5 milioane leva şi vor fi alocate prin intermediul unui proiect derulat în cadrul programului ‘Dezvoltare Regională’.
În cele 3 scurte montaje video, Bulgaria va fi prezentată ca destinaţie atât de vară, cât şi de iarnă.
În timpul celor două campanii (prima anul acesta, iar a doua la începutul lui 2011), spoturile publicitare de 30 de secunde vor fi difuzate mai mult de 3.000 de ori, pe toate cele patru canale de televiziune, în cinci limbi – bulgară, engleză, germană, franceză şi rusă.

Alte materiale adiţionale vor putea fi accesate pe paginile de internet ale televiziunilor respective. Potrivit unor date de ultimă oră, numărul turiştilor străini în Bulgaria, înregistraţi în al doilea trimestru din 2010, a crescut cu 3,6 la sută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
La rândul său, agenţia rusă de presă RIA Novosti scrie că Ministerul bulgar al Turismului are în vedere şi o campanie de opt luni ce va începe în octombrie 2010 şi se va derula, sub motto-ul ‘Este magic aici’, pe pieţele din Rusia, Germania şi Marea Britanie.

În ceea ce priveşte Rusia, menţionează RIA Novosti, începând cu luna octombrie, radiourile şi televiziunile ruse vor difuza spoturi publicitare, iar în Moscova şi Sankt Petersburg vor fi întinse bannere. Principalele obiective ale acestei campanii sunt creşterea competitivităţii serviciilor turistice din Bulgaria pe tot parcursul anului şi crearea unui brand numit ‘Bulgaria’.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata