10 avantaje ale centralei telefonice virtuale pentru compania ta

În lumea afacerilor de astăzi, rapiditatea și eficiența cu care se răspunde la provocările pieței și la necesitățile clienților sunt puncte importante pentru companiile care vor să își consolideze o poziție importantă în domeniul în care își desfășoara activitatea.

Chiar dacă tehnologia și modalitățile prin care se ajunge la consumatori au evoluat foarte mult, cel mai simplu mod de a rămâne conectați cu aceșia este de a folosi în continuare un sistem de telecomunicații. Deși se informează și cumpără online din ce în ce mai mult atât produse cât și servicii, consumatorii în continuare preferă să discute și telefonic cu companiile. Acest lucru le dă încredere și siguranță că au făcut o alegere bună în ceea ce privește calitatea.

Față de acum 100 de ani când a fost inventat telefonul, tehnologia de astăzi permite desfășurarea comunicațiilor de business mult mai eficient și facil. Centrala telefonică virtuală este cea mai nouă soluție folosită și aduce beneficii majore companiilor care o implementează. Apelurile telefonice se desfășoară prin intermediul Internetului iar echipamentele greoaie și costisitoare au pierdut din teren. Pentru a integra o centrală telefonică virtuală nu ai nevoie decât de o aplicație instalată pe un device ce poate fi conectat la internet.

Atât de simplu este, dar îți va aduce avantaje considerabile, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

  1. Economii de costuri

Ai facturi lunare doar în funcție numărul de utilizatori iar serviciile de Internet sunt mult mai ieftine decât sistemul de telefonie clasic. Reduci de asemenea costurile cu achiziționarea și instalarea de echipamente, dar și cheltuielile de mentenanță. Sunt de asemenea mult mai puține costuri de instalare iar reparațiile echipamentelor nu există.

  1. Productivitate crescută

Un sistem de telefonie virtuală poate funcționa oriunde, nu numai la birou. Apelurile pot fi direcționate instantaneu către telefonul mobil sau către aplicația pentru smartphone ale angajaților tăi, oriunde ar fi aceștia. Este nevoie doar de o conexiune la internet. Mesajele vocale și faxurile pot fi redirecționate către contul lor de e-mail sub formă de atașamente Mp3 și .Wav.

  1. Imaginea companiei este superioară

Apelurile clienților sunt tratate rapid și se elimină timpii mari de așteptare. De asemenea, în cazul în care muți sediul, nu este nevoie să aloci un nou număr de telefon pentru compania ta. Numerele de telefon virtuale se mută odată cu tine iar numerele care par de telefonie fixă ​​(care pot fi redirecționate foarte ușor către mobil) față de postarea unui număr de telefon mobil pe site, pot da impresia că afacerea ta este mult mai mare decât este de fapt.

  1. Funcționalități multiple

Cu o centrală telefonică virtuală ai practic propria aplicație call center: mesagerie vocală personalizabilă, redirecționare de apeluri, jurnalele de apeluri, muzică în așteptare, anunțuri personalizate, ascultare apeluri în timp real, conferințe, transfer apeluri, desfășurător apeluri, voicemail pe Email, fax pe Email, pop-up fișă client, identificare automată apelant.

  1. Aplicație pentru smartphone

Sistemele de telefonie virtuală permit să fie efectuate și primite apeluri pe smartphone. Apelurile vor apărea ca număr de telefon al biroului virtual și nu ca număr de telefon mobil și toate pot fi gestionate cu ușurință dintr-o aplicație instalată direct pe device.

  1. Configurare rapidă

Un sistem cloud este mult mai aproape de „plug and play”. De fapt, numerele de telefon virtuale pot fi configurate ușor și funcționează în mai puțin de cinci minute. Nu mai este astfel nevoie să aștepți echipe de tehncieni care să îți instaleze echipamente costisitoare și nici nu ai nevoie de training specializat. Aplicația este intuitivă și ușor de folosit.

  1. Îți alegi numărul favorit

Un sistem de telefonie virtuală îți permite, de exemplu, să ai un număr de telefon cu orice prefix din România, dar să fii fizic în București sau oriunde în lume.

 

  1. Angajații tăi pot lucra de oriunde

Nu mai este nevoie ca angajații tăi să fie la birou pentru a folosi același sistem telefonic. Deși clienții tăi sună la același număr unic dedicat companiei tale, angajații tăi pot prelua apelul direct de pe smarphone-ul lor lucrând în home ofice.

  1. Nu mai ratezi niciun apel de la clienți

Ai identificare automată apelant, primești email cu apelurile nepreluate sau poți asculta mesaje primite de la clienți. În acest mod ai ocazia să revii cât mai curând către ei și să le rezolvi cerințele.

  1. Monitorizare 24/7 și protecția crescută a datelor clienților

Fiind găzduită într-un cloud, centrala beneficiază de monitorizare 24/7 ceea ce face ca timpii de nefuncționare să fie aproape nuli. De asemenea, infrastructura cloud păstrează datele clienţilor în siguranță.

DotroTelecom îți pune la dispoziție soluția SmartPBX, singura centrală telefonică virtuală din piață pentru a cărei configurare și integrare nu ești obligat să ai o perioadă minimă contractuală. Cu pachete de telefonie personalizate pentru nevoile tale de comunicare, mentenanță inclusă, o aplicație ușor de folosit și beneficiind de toate funcționalitățile și avantajele expuse mai sus, centrala telefonică virtuală SmartPBX va fi aliatul tău de bază pentru o comunicare facilă, eficientă și de bună calitate cu toți clienții tăi.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata