In anul 2019, circa 60% din totalul volumelor de tranzacţii ale clienţilor CEC Bank au fost iniţiate, prin canalele alternative – Internet Banking şi Mobile Banking, informează joi banca, printr-un comunicat.
„Clienţii CEC Bank aveau încă de anul trecut posibilitatea de a plăti online taxele, impozitele sau amenzile, prin aplicaţia Mobile Banking, prin selectarea şi completarea detaliilor de plată (tipul de impozit, instituţia beneficiară, suma datorată). După integrarea cu ghiseul.ro, taxele şi impozitele locale – precum cele pentru terenuri şi clădiri, cele auto, dar şi amenzile se pot plăti cu un simplu click, sumele datorate la nivel individual fiind afişate direct, sub formă de listă. Nu se percep comisioane pentru plăţile de taxe, impozite şi amenzi prin acest sistem. Pentru activarea noii funcţionalităţi, este necesară actualizarea aplicaţiei CEC Mobile Banking din App Store pentru posesorii de telefoane Apple sau din Google Play, pentru telefoanele cu Android”, se arată în comunicatul CEC Bank.
Din datele sursei citate, în paralel cu dezvoltarea serviciilor pe canalele digitale, CEC Bank îşi menţine angajamentul pentru menţinerea reţelei teritoriale şi care joacă un esenţial pentru accesul românilor la servicii bancare mai ales în mediul urban mic şi rural.
Datele instituţiei bancare relevă faptul că, la nivelul anului trecut, aproximativ 60% din volumele de tranzacţii ale clienţilor CEC Bank au fost iniţiate prin canalele alternative, respectiv Internet Banking şi Mobile Banking.
CEC Bank este instituţia financiară fondată în anul 1864. În prezent, banca are peste două milioane de clienţi, mai mult de 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale. La sfârşitul anului 2018, valoarea activelor băncii se ridica la 9,3 miliarde de lei.
Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice (MFP), este unicul acţionar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a anului 2019, în urma acordului Comisiei Europene (CE), capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane de lei.