Brandul turistic al României, realizat de asocierea THR – Taylor Nelson Sofres SA

Brandul turistic al României va fi realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnata câstigatoare la licitatia organizata in acest scop de Ministerul Turismului (MT), informeaza un comunicat al MT remis joi (5 noiembrie 2009).

Pentru brandul turistic al României au concurat 13 companii sau grupuri de companii, cu cea mai buna reputatie internationala in domeniu, din care 3 s-au calificat in ultima etapa a selectiei. Câstigatoare a fost declarata oferta cu pretul cel mai scazut.
Brandul turistic al României va fi realizat pâna cel târziu in luna aprilie a anului viitor si presupune elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism, determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinatii, identificarea celei mai bune pozitionari a României ca destinatie turistica, conceptualizarea, crearea si proiectarea identitatii vizuale a brandului si liniile directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.

Suma pe care o va plati Ministerul Turismului pentru aceste servicii este de 894.970 de euro, bani alocati României in acest scop de catre Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional – Domeniul Major de Interventie 5.3: “Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii României ca destinatie turistica”.

Citeste si:  Raiffeisen International şi RZB au dezvăluit detaliile legate de fuziunea lor

THR este una din cele mai prestigioase companii specializate in branding turistic si marketingul destinatiilor. Conform informasiilor existente in oferta, presedintele companiei, Eulogio Bordas, liderul echipei, are peste 21 ani de experienta in domeniu dezvoltând brandurile turistice nationale pentru Spania, Croatia, Argentina, Andorra, Chile, Guatemala, Bolivia, Grecia, Polonia, Belgia si Cuba precum si brandurile turistice supranationale pentru America Centrala, Europa, Maya World si Amazonia.

THR a creat si brandurile turistice pentru numeroase destinatii locale si regionale precum Istria (Croatia), Insulele Canare (Spania), Insulele Baleare (Spania), Cancun (Mexic), Huatulco si Oaxaca (Mexic), Pará State (Brazilia), Estoril (Portugalia), Dubrovnik (Croatia).

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner