Caroli Foods Group şi Campofrio Food Group fuzionează

Caroli Foods Group şi Campofrio Food Group au semnat contractul de fuziune, în forma unui joint-venture, în România şi Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina şi Turcia, potrivit unui comunicat al celor două companii.

Compania nou formată se va numi Caroli Foods Group. Cifra de afaceri cumulată a celor două societăţi depăşeşte 120 milioane euro, iar cota de piaţă este de peste 16 la sută. Tranzacţia este supusă spre aprobare Consiliului Concurenţei. România va rămâne principala piaţă de desfacere, însă noul joint-venture intenţionează să îşi dezvolte prezenţa şi în zona Europei de Sud-Est.

Acţiunile noii companii vor fi deţinute în proporţie de 51 la sută de Caroli Foods Group şi de 49 la sută de Campofrio Food Group, care a achiziţionat un pachet de acţiuni în numerar, pentru a deţine participaţia de 49 la sută în cadrul noului joint-venture.
Noul grup va avea un consiliu director format din cinci membri, reprezentanţi ai Caroli Foods şi Campofrio, care va fi prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir, în prezent director general al Caroli Foods, va deveni directorul general al noului joint-venture.

Caroli Foods produce cinci mărci de mezeluri – Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciză) şi Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro în procesarea şi distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igienă, resurse umane).
Deţine două fabrici la Piteşti, cu o suprafaţă productivă de peste 18.000 de metri pătraţi. Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, Indcarf S.A şi Maestro Industries.

Campofrio Food Group are peste 250 milioane de consumatori şi vânzări de 1,846 miliarde euro în 2009. Campofrio Food Group deţine şapte companii care operează interdependent în cadrul grupului, ocupând prima poziţie din punct de vedere al cotei de piaţă în Spania (Campofrio), Franţa (Aoste), Portugalia (Nobre) şi Olanda (Stegeman).
De asemenea, deţine cea de-a doua poziţie în Belgia (Imperial), o prezenţă relevantă în Italia (Aoste) şi are o importantă penetrare pe diverse segmente cu o înaltă calitate în Germania (CFG Deutschland).

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata