Cât de mult au ajutat eroii Marvel la ridicarea Disney +?

Având în vedere că operațiunile parcului tematic Walt Disney Co sunt limitate din cauza pandemiei de coronavirus, investitorii care urmăresc compania raportează câștigurile săptămâna aceasta și se așteaptă să crească rapid în streaming TV.

În trimestrul din ianuarie până în martie, serviciul de difuzare Disney + a fost asistat de studiourile Marvel de la box office. Producătorul filmelor de super-eroi de succes a lansat primul său serial TV, „WandaVision”, în ianuarie, urmat de „Șoimul și soldatul de iarnă” la sfârșitul lunii martie.

Filmul animat Disney „Raya și ultimul dragon” a fost oferit clienților Disney + în martie pentru 30 USD, în același timp fiind prezentat în cinematografe, care se luptă să revină din criza mondială a sănătății.

Directorul executiv Bob Chapek a declarat la începutul lunii martie că Disney + a ajuns la 100 de milioane de abonați în întreaga lume. Acest număr probabil a crescut la 110 milioane până la sfârșitul lunii martie, a declarat analistul MoffettNathanson, Michael Nathanson.
Construirea rapidă a făcut din Disney + cel mai redutabil competitor al Netflix Inc, care a fost pionierul streamingului de filme și TV în 2007 și a ajuns la 207,6 milioane de clienți din martie.

Concurenții, inclusiv AT&T Inc HBO Max, ViacomCBS Inc Paramount + și Comcast Corp Peacock au, de asemenea, mai mulți clienți în timpul pandemiei.

O mare întrebare este dacă creșterea în flux poate fi susținută pe măsură ce cinematografele se redeschid și oamenii care au fost vaccinați ies din casele lor pentru a se bucura de activități de vară în afara locuințelor.

Netflix a raportat în aprilie că încetinește în mod dramatic noile înscrieri în acest an, după un impuls în timpul pandemiei.
Divizia de difuzare media a Disney, cunoscută sub numele de direct către consumator, pierde bani pe măsură ce plătește pentru noi programe, marketing și lansare în întreaga lume. Analiștii se așteaptă la o pierdere trimestrială de 673 milioane dolari pentru unitate, conform datelor IBES de la Refinitiv.

În general, analiștii proiectează Mouse House pentru a raporta câștigurile pe acțiune de 28 de cenți pentru trimestrul respectiv și venituri de 15,9 miliarde de dolari.

În afara fluxului, parcurile Disney rămân sub presiunea unor opriri extinse induse de pandemie și a măsurilor de siguranță. Disneyland-urile din California și Paris au fost închise în cursul trimestrului, iar parcurile care au fost deschise au limitat capacitatea de participare pentru a permite distanțarea socială. Navele de croazieră Disney rămân inactive.

Analistul Edward Jones Dave Heger, care evaluează Disney ca și „cumpărare”, a declarat că se așteaptă ca aceste operațiuni să revină pe măsură ce pandemia se relaxează. „Considerăm că aceste afaceri se vor recupera din cauza francizelor creative puternice și a unei baze de clienți loiali”, a spus Heger într-o notă de cercetare.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata