H&M se confruntă cu întârzieri semnificative în livrările online
Clienții nemulțumiți își exprimă frustrările pe rețelele sociale
Compania suedeză Hennes & Mauritz AB (H&M) se află într-o situație delicată, fiind inundată de plângeri din partea clienților care așteaptă livrări online întârziate. Pe pagina oficială de Facebook, numeroase persoane și-au exprimat nemulțumirea față de întârzierile care durează săptămâni întregi. O clientă a menționat că bebelușul ei va fi „prea mare pentru produsele” comandate acum 26 de zile, iar alta s-a arătat îngrijorată că hainele „se vor demoda” până la sosire.
Probleme logistice în Suedia afectează comenzile
Reprezentanții H&M au recunoscut că întârzierile sunt cauzate de construcția unui nou centru de distribuție online situat în Boras,Suedia. Această problemă afectează comenzile provenite din Suedia și Norvegia, țări care contribuie cu aproximativ 7% la vânzările directe sau online ale companiei, conform purtătoarei de cuvânt Katarina Gustafsson.
„ne bazăm pe înțelegerea clienților noștri și regretăm orice inconvenient creat”, a declarat aceasta.
Impact asupra strategiei comerciale
Întârzierile actuale complică planurile H&M de extindere a vânzărilor, având în vedere că profitul operațional al companiei a atins cel mai scăzut nivel din ultimii zece ani în primul trimestru. Aceste probleme contravin strategiei retailerului de a-și concentra eforturile pe creșterea vânzărilor online. Centrul de distribuție din Boras este parte integrantă a acestui plan și ar urma să reducă timpul standard actual de livrare,estimat între 5-7 zile.
În contextul acestor dificultăți logistice, clienții solicită transparență din partea H&M și sugerează modificarea timpului standard estimat pentru livrare dacă acesta nu poate fi respectat.