Conform planului de relansare, Carrefour a majorat obiectivul privind economiile de costuri, iar în primul semestru din 2020, cel mai mare retailer european a realizat economii de 480 milioane de euro (563 milioane de dolari), astfel, profitul operaţional a urcat cu 29,1%, la rate de schimb constante, transmite Reuters.
În timp ce analiştii se aşteptau la 628 milioane de euro, Grupul francez a înregistrat, în primele şase luni din acest an, un profit operaţional de 718 milioane de euro, această performanţă se reflectă în reducerea costurilor, precum şi vânzările solide din ţările Brazilia şi Spania.
„Performanţa noastră în primul semestru este solidă: demonstrează rezilienţa modelului nostru, dinamismul ş profitabilitatea sa”, a afirmat preşedintele-director general Alexandre Bompard.
Pe bază anuală, compania are ca obiectiv economii de costuri de trei miliarde de euro, până la finalul acestui an, faţă de ţinta precedentă, de 2,8 miliarde de euro.
Iar pentru a contracara concurenţa din partea rivalilor online, cum ar fi Amazon, Carrefour este în mijlocul unui plan de relansare pe cinci ani, lansat în 2018 şi destinat reducerii costurilor şi dezvoltării ofertei online, De asemenea, compania îşi extinde reţeaua de magazine de proximitate, pentru a-şi reduce dependenţa de hipermarketuri.
În ţara noastră, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe.