Cel mai mare magazin online de piese auto din România își dezvoltă rețeaua cu un nou punct de ridicare a comenzilor în orașul Constanța.
www.epiesa.ro, cel mai mare magazin online de piese și accesorii auto a deschis la finalul săptămânii trecute un nou magazin, în Constanța. Retailerul își continuă, astfel, strategia de dezvoltare a business-ului la nivel național, prin inaugurarea celui de al doilea magazin în afara Bucureștiului.
Extinderea la nivel național a rețelei de magazine a început în acest an prin deschiderea magazinului din Oradea, acolo unde Epiesa.ro a înregistrat deja, din prima lună, o creștere a vânzărilor de 500%. „Magazinele pe care le-am deschis în București și în Oradea și-au îndeplinit foarte bine rolul de a aduce serviciul de consultanță tehnică mai aproape de clienții noștri. Tocmai de aceea continuăm să extindem rețeaua de magazine, pentru a oferi unui număr cât mai mare de clienți din toată țara posibilitatea de a interacționa direct cu echipa Epiesa.ro și de a le cere sfaturi ori recomandări de specialitate.”, a declarat Ionuț Cătălin Șuțu, General Manager Epiesa.ro.
În prezent, Epiesa.ro are un număr de șase magazine, în București, Oradea și Constanța unde clienții pot găsi oricând piese, accesorii, uleiuri, lubrifianți și alte produse de larg consum compatibile cu mașinile lor, dar și suport tehnic de calitate. În plus, din aceste unități, clienții pot ridica produsele comandate online, având, totodată, posibilitatea de a le verifica în prealabil.
Până la finalul anului 2017, retailerul își propune să ajungă la un număr total de 10 magazine în marile orașe, ceea ce presupune o investiție de peste 250.000 euro. În plus, păstrarea poziției de lider al pieței online de comercializare a pieselor auto va continua să fie și ea un obiectiv important pentru companie. „Epiesa.ro este, în prezent, cel mai mare magazin online de piese auto din România, iar scopul nostru este să păstrăm și să întărim această poziție,” a completat General Manager-ul Epiesa.ro, Ionuț Cătălin Șuțu.