CUI: 3164210
Data emiterii: 04.05.2010
Data publicării în BPI: 06.05.2010
- Detalii Dosar: 6723/86/2009, Tribunalul Suceava, Secția Comercială, Contencios Administrativ și Fiscal, Judecător Sindic.
- Contact Instanță: Arhiva/registratura instanței se află pe str. Ștefan cel Mare, nr. 62, Suceava; telefon: 0230/214948; program arhivă: L-V, 9-13.
- Debitor: SC Gevi Danimar Impex SRL cu sediul în comuna Zvoriștea, județul Suceava; CUI 3164210; J33/469/2001.
- Administrator Judiciar: Euro Consulting SPRL (RSP nr. 0273/2006), CIF: 21047472; sediu pe str. Turturelelor nr. 11A, sector 3 București; pentru comunicări ales sediu în Suceava la str. Tipografiei nr. 1, camera 20; tel/fax:0230-214432; e-mail: euroconsultingsprl@gmail.com; reprezentant – Avocat Andi Gabriel Grosaru.
- Subsemnata Euro Consulting SPRL acționează ca administrator judiciar al debitoarei SC Gevi Danimar Impex SRL conform Sentinței Civile nr. 233 din data de 30 martie 2010 pronunțată de Tribunalul Suceava în dosarul menționat mai sus și conform legislației privind insolvența.
- Se notifică deschiderea procedurii de insolvență împotriva SC Gevi Danimar Impex SRL prin Sentința Civilă nr.233 din data de30 martie2010 pronunțată de Tribunalul Suceava.
6.a Debitorul are obligația să depună documentele necesare la dosar în termen de zece zile de la deschiderea procedurii conform art .28 alin.(1) din Legea insolvenței.
6.b Creditorii sunt rugați să se înscrie la masa credală prin depunerea cererilor pentru admiterea creanțelor până la următoarele termene:
– Termen limită pentru cererile privind creanțele este stabilit pentru data de 31 mai20210, conform art .76 alin.(1) din Legea insolvabilității;
– Verificarea creanțelor și întocmirea tabelului preliminar va avea loc până pe 8 iunie2010, iar contestațiile pot fi formulate până pe 22 iunie2010;
– Tabelul definitiv va fi publicat până pe 6 iulie2010.
7 Prima Adunare a creditorilor este programată să se desfășoare la sediul ales al administratorului judiciar din Suceava (strada Tipografiei nr .1 etaj I camera20) pe data de 20 iulie20100, ora10:00 având următoarele puncte pe ordinea zilei:
– Confirmarea administratorului judiciar și onorariului acestuia (1000 lei lunar fără TVA);
– Prezentarea situației financiare a debitorului;
– Diverse subiecte relevante.
8 Deschiderea procedurii va fi notificată Oficiului Registrului Comerţului asociat Tribunalului Suceava.
Pentru înscrierea creanţelor este necesară completarea „Cererei pentru înscrierea creanţei” respectând prevederile legale specifice şi anexând documentele justificative corespunzătoare într-un exemplar dublu – unul destinat administratorului judiciar şi altul care rămâne la dosar.
Toate documentele pot fi consultate direct la arhiva tribunalului iar cererea trebuie să fie acompaniată cu dovada plăţii taxei judiciare (120 lei) precum şi un timbru judiciar (de valoare minimă).
Începând cu deschiderea procedurii toate acțiunile judiciare sau extrajudiciare destinate recuperării creanţelor asupra bunurilor debitorilor sunt suspendate conform art .36 din Legea insolvabilității.