- Beneficiile produselor Gata de Gătit: diminuarea timpului de pregătire, menținerea îndelungată a prospețimii, creșterea perioadei de valabilitate;
- Pregătirea acestei game de produse a început încă din 2013, când Alfredo Seafood a lansat peștele proaspăt, ambalat în atmosferă protectoare;
- Din investiția totală, 200.000 de euro au fost alocați lansării produselor Gata de Gătit, doar în cursul acestui an;
- Gama Gata de Gătit înlătură una dintre cele mai importante bariere care stau în calea creșterii consumului de pește în România: dificultatea pregătirii.
București, 29 mai 2017. Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, continuă procesul de dezvoltare și consolidare prin lansarea gamei de produse Gata de Gătit, la finalul lunii aprilie a.c. Acest eveniment marchează finalizarea unui proces de durată, care a început în anul 2013, când Alfredo Seafood a introdus pe piață peștele proaspăt, ambalat în atmosferă protectoare. Investiția în sistemul de logistică a aprovizionării și în prelucrarea pe liniile de producție și ambalare specială se ridică la 350.000 de euro, din care 200.000 de la începutul anului 2017, când s-a intrat în linie dreaptă cu pregătirile lansării.
Gama Gata de Gătit cuprinde pești proaspeți, sălbatici sau de acvacultură, iar printre sortimente se regăsesc atât pești comuni cum sunt somonul, macroul, păstrăvul sau dorada, cât și specialități ca fileul de cod, rândunica de mare, cotletul de ton, frigăruile de creveți sau fileul de chefal.
“Produsele Gata de Gătit se potrivesc perfect cu stilul actual de viață al consumatorilor și cu nevoile lor: oamenii sunt din ce în ce mai grăbiți, mai ocupați și vor ca în timpul liber să stea cât mai puțin în bucătărie, gătind! De asemenea, ei își doresc produse de calitate, sănătoase și ușor de preparat. Peștele Gata de Gătit de la Alfredo Seafood este tranșat, desolzit, eviscerat, filetat, iar în cazul soiurilor mari, ca somonul sau codul, și porționat. Am acordat o atenție deosebită ambalării, care se face în atmosferă modificată sau în vid, prin tehnologia SKIN datorită căreia produsele rămân proaspete o perioadă mai lungă, crescând implicit și termenul de valabilitate. Atuul cel mai important al produselor din gama Gata de Gătit, în afara standardului înalt de calitate, este faptul că odată scos din ambalaj, peștele mai trebuie doar spălat, iar apoi poate fi condimentat și preparat termic!”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al Romfood Trading.
Alfredo Seafood vizează o cotă de piață de 50% până la finele lui 2017, pentru gama Gata de Gătit. Previziunile dezvoltatorului mărcii Alfredo Seafood pentru gama de produse Gata de Gătit vizează atingerea unei cote de piață de 50% până la sfârșitul lui 2017 și triplarea volumelor vândute, în 2022.
„În acest moment, produsele Gata de Gătit reprezintă cea mai complexă gamă din portofoliul nostru, atât din punct de vedere al tehnologiei implicate, cât și al investiției financiare și umane. Ne dorim să stabilim niște puncte de reper și să devenim deschizători de drumuri în această categorie. Alfredo Seafood militează pentru democratizarea consumului de pește proaspăt! Vrem ca românii să înțeleagă beneficiile unei diete în care peștele se regăsește minimum o dată pe săptămână. Faptul că acum peștele proaspăt, care este una dintre cele mai valoroase surse de proteine și acizi polinesaturați Omega 3, 6 și 9, se găsește în aproape toate supermaketurile este un pas important pentru îndeplinirea acestui deziderat!”, a completat Mihai Cristian Dărmănescu.
Soiurile de pește care fac parte din gama Gata de Gătit sunt pescuite în special din Marea Mediterană, Atlanticul de Nord și Marea Nordului. Anumite specii sunt aduse și din Marea Baltică, precum și din alte zone de importanță secundară din punct de vedere al dimensiunii capturilor.
Gama Gata de Gătit de la Alfredo Seafood poate fi găsită deja atât în marile lanțuri de retail prezente în România (Kaufland, Carrefour, Auchan) cât și în rețelele independente de retail.