În prezent, unul din cei mai mari jucători din industria produselor de lux, Kering, a anunţat vânzarea unei participaţii de 5,9% în producătorul german de articole sportive Puma, printr-un plasament efectuat de investitori, transmit AFP Reuters.
În contextul tranzacţiilor, analiştii estimează o valoare a tranzacţiei la 830 milioane de euro.
Astfel, compania Kering, după finalizarea tranzacţiei, va rămâne cu 4% din acţiunile ordinare ale Puma, a anunţat într-un comunicat grupul francez.
Din punct de vedere economico-financiar, în urma plasamentului, acţiunile aflate în circulaţie liberă ale Puma ar urma să crească la aproximativ 66,7%.
În urma acestei tranzacţii, Kering a informat că veniturile rezultate vor fi folosite pentru obiectivele companiei şi vor întări situaţia sa financiară.
Joi dimineaţă, acţiunile Puma înregistrau un declin de 1,1% la Bursa de la Frankfurt.
Anul trecut, Kering a obţinut 656 milioane de euro în urma vânzării unei participaţii de 5,9% în Puma.