Marriott vrea să-şi dubleze numărul de hoteluri din China până în 2015

Cel mai mare lanţ de hoteluri din SUA, Marriott International Inc, şi-a propus să-şi dubleze numărul de hoteluri marca Marriott din China în următorii cinci ani şi intenţionează să introducă şi o marcă de hoteluri cu preţuri reduse pe această piaţă în viitorul apropiat, transmite Reuters.

Marriott, care în prezent are 46 de hoteluri în China, vrea să ajungă la 60 de hoteluri până la finele anului şi la 90 de hoteluri în 2015, ceea ce ar face din China cea de a doua mare piaţă din lume pentru Marriott în funcţie de numărul de hoteluri, a declarat preşedintele Marriott, Arne Sorenson.

‘În mod clar, până la finele anului, China va deveni, dacă nu este deja, ceea de a doua mare piaţă din lume pentru noi’, a declarat Sorenson. De asemenea, preşedintele Marriott a anunţat că grupul american are de gând să introducă şi o marcă de hoteluri cu preţuri reduse în China, similară cu marca Fairfield din SUA.

Arne Sorenson a informat că China a avut o contribuţie mai mică de 10 procente la vânzările Marriott, însă ritmul de creştere a fost unul de două cifre. Luna trecută Marriott a afişat un profit trimestrial peste aşteptări şi a anunţat că se aşteaptă la creşterea gradului de ocupare în acest an. Potrivit lui Sorenson, criza datoriilor din Europa nu a avut, până acum, un impact major asupra industriei turismului.

‘Trebuie să aşteptăm şi să vedem cum se va derula criza financiară din Europa. Dacă este vorba de o chestiune care priveşte doar datoria suverană şi băncile centrale, nu vor exista consecinţe mari asupra activităţii hoteliere’, a declarat Sorenson.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata