Mercedes SLS AMG, lansat la preţuri ce pornesc de la 150.000 de euro, în România

Mercedes Benz a lansat pe piaţa românească modelul SLS AMG, disponibil la preţuri de bază începând cu 149.000 de euro (fără TVA), în funcţie de dotări.

Intrarea Mercedes în România cu noi modele pare să arate că efectele crizei nu au fost chiar atât de puternice cum s-a anticipat, iar dealerii auto mai găsesc nişe pentru noi afaceri.

Noul SLS AMG este un super automobil sport, care înglobează tehnologia de vârf cu fascinaţia designului, iar producătorii au definit modelul SLS AMG, ca fiind „un clasic al zilei de mâine”. Stilul, eleganţa şi dinamica superioară reprezintă caracteristicile îmbinate de noul automobil care îndeplineşte pe deplin toate aşteptările siglei Mercedes, prin aspectul practic şi siguranţa optimă.

În esenţă, noul Gullwing oferă sinteza ideală a inovaţiilor dezvoltate de Mercedes-Benz şi AMG: fără emblema AMG nu ar fi una dintre cele mai competitive maşini sport, iar fără sigla Mercedes-Benz nu ar da expresie tradiţiei acestui brand, subliniază reprezentanţii companiei.

Noul model de la Mercedes-Benz şi AMG reprezintă o propunere ispititoare cu pachetul sau tehnologic fără rival: caroseria din aluminiu, cu uşi gullwing, motor AMG 6,3-litri V8, amplasat central către puntea faţă, care dezvoltă o putere de vârf de 420 kW/ 571 CP, cuplu de 650 Nm şi lubrifiere cu carter sec, transmisie cu ambreiaj dublu, cu 7 trepte de viteză în configuraţie transaxială, suspensie sport cu braţe de suspensie duble din aluminiu şi o greutate a automobilului de 1.620 kilograme, în baza standardului DIN – această combinaţie superlativă garantează cea mai bună dinamică de conducere.

Distribuţia ideală a greutăţii faţă/spate 47/53 la sută şi centrul de greutate coborât al autovehiculului reprezintă o dovadă a conceptului fără compromisuri de automobil sport. SLS AMG accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde, înainte de a ajunge la viteza de vârf de 317 km/h (limitată electronic). Consumul de combustibil de 13,2 litri la 100 kilometri (combinat) îl face deosebit de competitiv.

„Prin intermediul noului model, Mercedes-Benz SLS AMG, toţi cei care şi-au manifestat pasiunea pentru automobilele cu adevărat uimitoare, au posibilitatea să descopere o legendă care le va aprinde cu siguranţă imaginaţia.
Mercedes-Benz a răspuns întotdeauna la întrebarea ‘Cum arată maşinile viitorului?”, iar acum, în 2010, tradiţia întâlneşte inovaţia, pentru a prezenta un model care se încadrează perfect în noua eră a automobilelor. Fascinaţia este cea care dă naştere pasiunilor, iar acestea, la rândul lor, trebuie întreţinute.

Mercedes-Benz SLS AMG confirmă acest lucru, reprezentând o apariţie remarcabilă pe piaţa automobilelor premium”, a declarat Michael Grewe, CEO şi preşedinte al Mercedes-Benz România. Experţii au calificat SLS AMG ca având un design purist, distinct şi pasional.

Stilizarea distinctă a noului Mercedes-Benz SLS AMG cucereşte prin calităţile sale sportive remarcabile şi reinterpretează linii care îţi taie respiraţia, provenite de la Mercedes-Benz 300 SL – una dintre reprezentantele de seamă ale mărcii Mercedes-Benz.
Cu designul său purist, noul SLS AMG reflectă filosofia ingineriei contemporane a autoturismelor sport: capota, care măsoară puţin sub doi metri, habitaclul pozitionat mult în spate, spatele scurt cu profil aerodinamic, ampatamentul lung, ecartamentul generos şi roţile mari care amintesc de un dinamism legendar.

Consolele scurte se potrivesc cu proporţiile, aşa cum o face şi conceptul automobilului sport cu motorul sau poziţionat central cât mai jos şi transmisia în configuraţie transaxială cu dublu ambreiaj. Un accent neîndoielnic de stil este adus prin intermediul uşilor gullwing care împrumută autoturismului SLS AMG şarmul său incomparabil.

Uşile gullwing nu sunt singure în reaprinderea amintirilor despre Mercedes-Benz 300 SL; grila lată, distinctă, a radiatorului cu steaua mare Mercedes precum şi lamelele stilizate în formă de aripă amintesc de începuturile legendei autoturismului sport. Partea frontală tridimensională, sculptată, cu bara frontală joasă, adusă către spate şi mult în laterale oferă ‘Gullwing-ului’ poziţia sa impunătoare pe şosea.

Şase orificii mari pentru intrarea aerului de răcire şi farurile dispuse vertical, aşezate spre exterior, cu ambianţa lor interioară ispititoare furnizează o aură dominantă: farurile centrale bi-xenon pentru faza scurtă, cu secţiunea de aripă metalică, sunt încadrate în partea de sus de două lămpi indicatoare LED şi, în partea de jos, de faruri cu tehnologie LED pentru conducerea pe timpul zilei.

Noul model are influenţe din construcţia de aeronave prin intermediul stelei proeminente Mercedes, a cărei secţiune tubulară este o reminiscenţă a admisiei de aer la un motor turboreactor, atunci când este privit din lateral, precum şi a capotei lungi: pe măsură ce ochiul se apropie, observatorul devine mai conştient de liniile curbe. Designul celor patru aripi cu finisajul lor Silver Shadow, care ornează cele două grile de ieşire a aerului de la capătul capotei creează aceeaşi impresie vizuală. Aceste linii în stil de aeronavă accelerează vizual aerul care trece – astfel, SLS AMG apare extrem de dinamic, chiar şi în staţionare.

Aripioarele de pe capotă sunt preluate pe flancurile autovehiculului: cunoscătorul mai descoperă aici o caracteristică de stilizare proprie 300 SL. Inscripţia „6,3” plasată între aripioare face o referire clară la motorul V8 aspirat natural, cu cilindree mare.
Compartimentul compact pentru pasageri se dovedeşte la fel de ispititor precum este de sigur. Cu linia sa mediană ridicată, ferestre laterale joase şi parbriz în unghi ascuţit, apare ca un fel de vizor. Stâlpul B înclinat spre faţă, cu trecerea sa stilizată spre parbrizul din spate reflectă dinamism pur.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata