Maria Șarapova pierde sponsori importanți după scandalul antidoping
trei mari branduri s-au distanțat de jucătoarea de tenis Maria Șarapova, în urma anunțului său privind un test antidoping pozitiv, făcut public pe 7 martie.
Nike, lider mondial în producția de echipamente sportive, a comunicat că “a decis să suspende colaborarea cu Maria până la finalizarea investigației”. Această decizie vine ca urmare a acuzațiilor grave care o vizează pe sportivă.
De asemenea, TAG Heuer, renumitul producător elvețian de ceasuri, a confirmat că nu va mai continua negocierile pentru reînnoirea contractului cu Șarapova. O purtătoare de cuvânt a declarat că “în contextul actual, marca a suspendat discuțiile și nu va reînnoi acordul”.
Constructorul german Porsche a anunțat și el suspendarea statutului de ambasador al brandului pentru Maria Șarapova. Compania va revizui situația odată ce vor apărea noi informații.”Până atunci am decis să suspendăm activitățile planificate”, se arată într-un comunicat oficial al Porsche.
Detalii despre cazul antidoping
Maria Șarapova a fost depistată pozitiv la meldonium, un medicament interzis din 1 ianuarie 2016.Testul pozitiv a fost obținut în timpul Openului Australiei.
Impactul asupra carierei lui Șarapova
Cu cinci titluri de Mare Şlem în palmares și o avere estimată la peste 200 milioane dolari, Maria Șarapova este una dintre cele mai cunoscute figuri din sport. În 2015, Forbes o clasifica drept cea mai bine plătită sportivă din lume, având câștiguri totale de peste 29 milioane dolari anual.
Acest scandal ar putea avea consecințe semnificative asupra carierei sale și reputației sale în lumea sportivă și comercială.