Profitul Sony în trimestrul 4 se dublează, ajutat de jocuri, filme și alte tipuri de conținut

18

Sony Corp a înregistrat miercuri un profit operațional în al patrulea trimestru de 66,5 miliarde de yeni (610,8 milioane de dolari), comparativ cu 35,4 miliarde de yeni cu un an mai devreme, ajutat de cererea de jocuri, filme și alte tipuri de conținut în timpul pandemiei COVID-19.

Rezultatul pentru cele trei luni până la 31 martie, comparativ cu profitul mediu de 76,1 miliarde de yeni din cinci estimări ale analiștilor compilate de Refinitiv.

Compania a beneficiat de o cerere puternică pentru consola de jocuri PlayStation 5, jocuri, filme și alte tipuri de conținut, deoarece oamenii au rămas acasă și nu aveau alte surse pentru distracție.

Lansată pe piețele de bază în noiembrie, Sony dorește să utilizeze consola de jocuri pentru a încuraja descărcările de jocuri online și înscrierile pentru serviciile de abonament.

Întrucât se concentrează mai mult pe filme, jocuri și alte tipuri de conținut, compania își eficientizează afacerea electronică pentru consumatori, având în plan închiderea unei fabrici din Malaezia care produce echipamente audio pentru casă, căști și alte produse.

Pentru a-și consolida activitatea de distribuție și conținut de divertisment, Sony a declarat în decembrie că a fost de acord să cumpere afacerea de animație AT&T Inc Crunchyroll, oferindu-i 3 milioane de noi abonați în 200 de țări.

Sony a declarat luna aceasta că a ajuns la un acord cu Walt Disney Co pentru a oferi filmele „Spider-Man” și alte filme pe serviciul de streaming al acestuia din urmă, după ce a semnat și un acord cu Netflix Inc pentru filme.

Sony a estimat că profitul va scădea cu 4,3% până la 930 miliarde de yeni în acest an de afaceri, comparativ cu media 976,4 miliarde de yeni din 19 estimări ale analiștilor, arată datele Refinitiv.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata