Retailerul Carrefour dezvăluie răscumpărarea acțiunilor după vânzări puternice în primul trimestru

Cel mai mare comerciant cu amănuntul din Europa, Carrefour, a declarat că va cumpăra înapoi până la 500 de milioane de euro (601 milioane de dolari) din acțiunile sale anul acesta, reflectând încrederea în succesul planului său de redresare după un prim trimestru puternic.

Carrefour, care luna trecută a fost de acord să cumpere al treilea cel mai mare retailer alimentar din Brazilia, Grupo BIG, pentru aproximativ 1,3 miliarde de dolari, și-a menținut obiectivele financiare și operaționale în cadrul planului său strategic „Carrefour 2022”.

„Încrederea noastră în succesul planului nostru de transformare, precum și în capacitatea noastră de a genera fluxuri mari de numerar, este consolidată în continuare”, a transmis președintele și directorul general Alexandre Bompard, într-o declarație.

Citeste si:  Șoferii Uber din Marea Britanie vor primi concedii plătite, pensii după decizia Curții Supreme

„În conformitate cu politica noastră de alocare a capitalului, profităm de oportunitatea oferită de condițiile actuale de piață pentru a anunța o răscumpărare de acțiuni.”

Răscumpărarea va fi prima acțiuni a Carrefour din mai mult de un deceniu.

Vânzările din primul trimestru au atins 18,56 miliarde de euro, marcând o creștere similară de 4,2% și reflectând vânzările solide de produse alimentare pe piețele cheie din Brazilia, Franța și Spania.

Numai în Franța, creșterea vânzărilor a atins 3,5% în primul trimestru, Carrefour depășind performanța în fiecare dintre canalele sale: hipermarketuri, supermarketuri, conveniență și Drive.

Această performanță reflectă succesul unei metode care pune satisfacția clienților și execuția în magazin în centrul tuturor inițiativelor comerciale, a spus grupul.

Citeste si:  Lukoil se retrage din Polonia, Letonia şi Lituania

Până la începutul lunii aprilie, cu noi măsuri de blocare în vigoare în Franța, deși mai puțin stricte decât blocările anterioare, creșterea a rămas solidă, inclusiv în hipermarketuri.

Comercianții cu amănuntul Carrefour și alimente din întreaga lume au beneficiat de cererea generată, deoarece blocarea COVID-19 a forțat consumatorii să rămână acasă.

Carrefour se află în mijlocul unui plan de cinci ani lansat în ianuarie 2018 pentru reducerea costurilor și stimularea investițiilor în comerțul electronic.

Planul își propune să stimuleze profiturile și veniturile și să respingă concurența din partea Amazon.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner