Rompetrol încheie anul cu pierderi, dar încearcă să păstreze numărul angajaţilor

Grupul Rompetrol pierde sume importante din cauza crizei, scopul conducerii grupului fiind de a menţine activitatea fără a disponibiliza o parte din angajaţi, a declarat joi, 5 august, directorul general al grupului Rompetrol, Saduokhas Meraliyev, la deschiderea unui parc ecologic industrial dezvoltat de Ecomaster în judeţul Prahova.

‘Din cauza crizei, Rompetrol pierde bani, mai ales în rafinăriile noastre. Unul dintre scopurile noatre nu este acela de a determina o creştere a salariilor. Ne concentrăm mai curând pe cum am putea evita descreşterea salariilor sau reducerea locurilor de muncă. În ultimii trei ani am primit 1,8 miliarde dolari de la compania mamă, dar din cauza condiţiilor economice pierdem bani. Scădem toate costurile, exceptând cele cu personalul şi optimizăm activităţile.

Putem supravieţui cu numărul actual de locuri de muncă, dar rămâne de văzut în ce măsură ne putem bucura de succes. Încercăm să supravieţuim în formula în care suntem acum, fără să dăm afară oameni’, a afirmat Meraliyev.
Acesta a adăugat că grupul Rompetrol estimează că va reveni pe creştere din 2011.

‘Ţinta noastră este ca în 2011 să fim pe zero, iar începând cu 2011 să revenim pe creştere. În planurile pentru zece ani, sperăm să recuperăm jumătate din banii pierduţi’, a adăugat acesta.

Grupul Rompetrol este o companie petrolieră multinaţională, cu sediul în Amsterdam, Olanda, cu majoritatea operaţiunilor şi activelor în Franţa, România, Spania şi Europa de Sud-Est. Principalele activităţi ale grupului sunt în domeniile rafinare şi marketing/vânzare de produse petroliere, dar şi în operaţiuni adiţionale – explorare şi producţie, servicii petroliere, EPCM, transport etc.

Cu operaţiuni în 12 ţări, grupul intenţionează să devină unul dintre cele mai importante companii integrate petroliere din Europa şi să obţină o poziţie consolidată în bazinul Mării Negre şi al Mării Mediterane, pentru asigurarea unui flux constant de materie primă şi produse la standarde europene, în acord cu nevoile consumatorilor.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata