Fizicul devine digital, în mai multe moduri. Sports Illustrated s-a alăturat rândurilor editorilor tradiționali de reviste pentru a căuta manevre inovatoare, digitale, pentru a-și menține mărcile relevante.
Pentru Sports Illustrated, sau SI, este condus pe calea „tichetelor cu autoservire”. Pe parcursul săptămânii trecute, SI a lansat „Box Office”, noua versiune proaspătă a mărcii asupra biletelor.
Să aruncăm o privire la ceea ce știm din primele etape ale Box Office până acum.
Sports Illustrated se transformă în bilete
Eliberarea de bilete a fost cea mai importantă pentru susținătorii NFT încă din primele etape ale evoluției NFT. Potrivirea este firească: ticketing-ul a fost mult timp dominat de o industrie rigidă, cu taxe ridicate, care a lipsit de inovație de mult timp. Revânzarea biletelor a fost un punct focal al discuțiilor de reglementare din SUA, iar industria a rămas în mare parte neschimbată în ultimul deceniu.
În plus, indiferent de lipsa de inovație în întreaga industrie, biletele de multe ori se simt ca o potrivire de mână pentru soluțiile NFT; în esență, ticketing-ul este în general văzută ca o tranzacție peer-to-peer simplă între două părți fără încredere – chiar în timonajul a ceea ce NFT-urile pot optimiza.
Sports Illustrated se alătură unei liste tot mai mari de firme de presă scrisă consacrate, cum ar fi TIME Magazine, SLAM și National Geographic (printre altele) pentru a explora implicarea cu NFT-uri sau crypto mai larg. De fapt, în această perioadă, anul trecut, am văzut coperți SI utilizate în prima lansare NFT a eBay.
În timp ce revistele au implementat coperți, SI este unic în abordarea sa în trecerea către bilete.
Polygon (MATIC) oferă infrastructura blockchain pentru biletele SI. | Sursa: MATIC:USD pe TradingView.com Box Office: Partenerii Web3 care fac ca totul să se întâmple
Sports Illustrated lucrează cu ConsenSys și Polygon în operarea pieței care revendică „50 de milioane de bilete la peste 250.000 de sporturi, concerte și spectacole”, conform CEO-ului SI Tickets, David Lane, în comunicatul de presă de lansare. SI Tickets integrează în mod eficient partenerii de bilete și pretinde că are prețuri agresive datorită naturii sale mai puțin centralizate.
Am aruncat o privire rapidă la ofertele pentru consumatori din SUA și am spus… „care este cel mai ieftin bilet NBA pe care l-am putut obține pentru meciul 6 dintre Denver Nuggets și Phoenix Suns?”
Cel mai ieftin pe care l-am putut găsi la momentul respectiv la SI Tickets era de 132 USD, anunțat până la metoda de plată; Cea mai mică ofertă a liderului tradițional de piață Ticketmaster a fost un subtotal anunțat de 143 USD, cu taxe de serviciu considerabile de 32 USD, aducând totalul general la 175 USD. Un alt pilon tradițional comparabil, StubHub, a afișat un preț de bilet de 117 USD, dar la facturare a închis totalul la 155 USD – cu taxe totale de 38 USD.
Deși este doar un exemplu de o singură dată – și nu ținând cont de elemente precum alegerea scaunului – există în mod clar un moment în zi care merită luat în considerare noua platformă Sports Illustrated. O concluzie și mai mare aici este că există în mod clar taxe substanțiale de la ofertele tradiționale de bilete, în acest caz, în jur de 20% din prețul biletului anunțat inițial.
Sursa – bitcoinist.com