Depozitul de Papetarie, unul dintre principalii jucatori de pe piata distributiei de produse de birotica si papetarie, a inregistrat vânzari de 1,9 milioane de euro in trimestrul trei al anului 2009, la acelasi nivel cu anul 2008, datorita cresterii vânzarilor online, se arata intr-un comunicat al companiei.
La 9 luni, veniturile totale inregistrate de Depozitul de Papetarie sunt de 5,4 milioane euro, ceea ce il face pe Dan Popa, directorul general al companiei, sa fie optimist ca isi va putea respecta prognoza initiala, de a termina 2009 cu vânzari totale de 7,2 milioane de euro.
În afara de aceste eforturi la nivel de resurse umane si logistica, Depozitul de Papetarie fructifica in plina criza efectele deciziei, in vara anului 2008, de a isi intensifica masiv eforturile pe partea de online.
Astfel, in trimestrul trei al acestui an, 20% din veniturile realizate de companie au provenit din vânzarile online, pe fondul cresterii cu 25% a numarului de vizitatori unici ai website-ului dpap.ro, la peste 2.000 pe zi. În ceea ce priveste estimarile pentru acest an, Depozitul de papetarie isi mentine planul de a realiza o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro.
Compania are peste 10.000 de clienti carora le pune la dispozitie 12.000 de produse livrabile in maxim 24 de ore in oricare punct al tarii, in timp ce pentru Bucuresti termenul de livrare este de 90 de minute pentru orice comanda de 150 de lei.
Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% românesc, infiintat in 1998. Cu circa 10.000 de clienti si o cifra de afaceri de 5,4 milioane euro in primele 9 luni ale anului 2009, Depozitul de Papetarie vizeaza anul acesta consolidarea businessului si cresterea numarului de clienti.