Despre imperativul de a fi la curent cu schimbările și rolul oamenilor în acest context, la Customer Care Conference & Expo 2018
Pe 18 și 19 aprilie, la Biavati Events București, a avut loc Customer Care Conference & Expo, cea mai importantă conferință de acest tip din Europa de Est. Conferința a reunit peste 250 de specialiști în domeniul contact centerelor, atât de pe plan local cât și internațional, din domenii precum: Business Process Outsourcing, Shared Services, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG etc.
Principalele subiecte aduse în discuție în cadrul evenimentului organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, au fost: trendurile tehnologice și impactul lor asupra business-ului, schimbarea preferințelor de comunicare, cu focus pe rețelele de socializare, gestionarea Big Data, rolul machine learning și al inteligenței artificiale în contact centere și modul în care toate acestea influențează business-ul și oamenii care îl pun în mișcare. Nu în ultimul rând, felul în care toate acestea setează noi standarde de interacțiune cu clienți.
Concluziile celor două zile de conferință au fost: imperativul înțelegerii rolului noilor tehnologii și necesitatea integrării lor în planul strategic de dezvoltare al business-ului, importanța comunicării în tot acest context, investiția în customer experience și în customer centricity și, nu în ultimul rând, investiția în oameni. Pentru că tehnologiile eficientizează timpii și costurile, însă nu înlocuiesc oamenii, ci le formează noi skill-uri.
Speakerii acestei ediții au fost:
- Apostolos Kemos, Sales Director @Genesys
- Heidi Butler, Regional Manager, Eastern Europe @Plantronics.
- Dan Mazilu, Owner Mediatel DATA și Simona Botner, Project Manager
- Georgeta Diaconu, Finance Director @Federal-Mogul Motorparts
- David Engel, CEO Romania @One Smart Star
- Vlad Iliescu, Machine Learning Consultant, @Strongbytes
- Razvan Atim, Sales Director @UiPath
- Cristiana Ciucă, Innovation Project Manager @Societe Generale European Business Services și Dragoș Gavrilescu, Co-Founder al Design Thinking Society
- Tvrtko Stosic, Contact Center Consultant @Avaya EMEA
- Martijn Geerling, Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program @The Hackett Group GmbH
- Oana Munteanu, Senior Manager @PwC Romania
- Delia Iliașa, Commercial Director @Medicover Romania
În cadrul Customer Care Conference & Expo a avut loc și lansarea celui de-al treilea număr al revistei Contact Center Magazine, singura revistă românească dedicată profesioniștilor care activează în domeniul customer care/contact center/outsourcing, pe care o puteți citi și în varianta online aici:
Partenerii care au susținut Customer Care Conference & Expo sunt: Plantronics, ABN Systems International – Platinum Partners, Urgent Cargus, Mediatel Data – Gold Partners, Intrarom, Genesys, Avaya, Geomant – Silver Partners, Teleperformance Romania, Optima Solutions Services – Supporting Partners, DHL International Romania – Logistic Partner și Coca Cola HBC Romania – Partner.
Parteneri media: Agora, Jurnalul de Afaceri, Universitatea Alternativă, Learning Network, AdHugger, Financiarul.ro, News24, Iqool, Contact Center Magazine.