Plan de investiții de 5 milioane de euro alocate de Mozaik Investments pentru a susține dezvoltarea grupului Flavours

În ciuda crizei provocate de pandemie, Mozaik Investments dă un semnal de încredere și optimism în mediul de afaceri și în sectorul HoReCa prin semnarea unui parteneriat cu grupul Flavours, susținut de un plan de investiții de 5 milioane de euro destinat exclusiv expansiunii grupului. Astfel, se continuă strategia de consolidare și creștere pe următorii 2 ani a grupului, prin dezvoltarea tuturor brandurilor din portofoliu:  Stradale – lanțul de restaurante fast-casual, Mitzu – lanțul de cafenele deschise în tandem cu Stradale, și Flavours – divizia de catering a grupului, repere cunoscute în piața HoReCa, pentru segmentele de food & events.

„După un an atât de complicat, să atragem alături de noi un partener puternic și stabil, precum Mozaik Investments, a reprezentat o decizie strategică pentru dezvoltarea business-ului nostru. Așa cum ne-am poziționat încă de la apariția brandului Flavours, suntem trendsetteri și ne dorim să păstrăm această calitate. Suntem pregătiți pentru lansarea de proiecte noi și dezvoltarea celor existente, astfel încât să ne continuăm misiunea de a deveni compania de food nr. 1 din România, prima opțiune în mintea clienților care vor să ia prânzul, să savureze o cafea sau să organizeze un eveniment – fie că vorbim de unul privat sau de unul corporate. Iar cu Mozaik Investments alături, viziunea noastră de a deveni o companie integrată, cu perspectivă de business de 360 de grade în servicii, este mult mai aproape de a fi îndeplinită‟, a spus Raluca Țeposu, CEO Flavours Group.

Viziune bazată pe trendurile momentului

Direcțiile strategice pentru următoarea perioadă includ digitalizarea, astfel încât totul să fie mai simplu pentru clienți – de la modalitatea de comandă până la timpul petrecut în restaurant –, și healthy choices – prin crearea unei linii noi de producție cu meniuri mai sănătoase & preparate farm to table.

„Suntem încântați de parteneriatul cu Flavours Group. Pe lângă notorietatea brandului, pentru noi a cântărit greu faptul că au o echipă extraordinară – cu un nucleu care lucrează împreună de mai bine de 10 ani, iar Mozaik investește, în primul rând, în echipele din spatele brandurilor. Nivelul la care au ajuns și felul în care au gestionat criza de anul trecut sunt exemple clare că vorbim despre o echipă alături de care vrem să fim mulți ani de acum înainte. Pus alături de planurile de viitor existente și cu stabilitatea, susținerea și expertiza cu care vine Mozaik,  suntem convinși că grupul Flavours își va consolida poziția de lider în HoReCa”, a adăugat Vlad Bușilă, Managing Partner Mozaik Investments.

Tranzacția a fost asistată din partea Mozaik Investments de Filip & Company pentru expertiza juridică și de Kreston România pentru cea financiară și due diligence, iar din partea Flavours de Țuca Zbârcea & Asociații.

11 unități noi se pregătesc pentru a fi deschise în următorii 2 ani

Stradale numără în prezent 14 locații, dintre care una în Cluj-Napoca și restul în București, cea mai recent deschisă fiind în cadrul parcului de distracții Edenland, o locație adresată publicului larg. Alte 6 unități urmează să fie deschise până în 2023, în București, Cluj și Timișoara. Mitzu, conceptul de cafenea desprins din Stradale, are în prezent 13 locații, cu planuri să ajungă la 18 până în 2023, incluzând o locație flagship în Record Park, din Cluj-Napoca.

Investiție de 1 mil de euro în divizia de catering

Pentru Flavours, brandul umbrelă pentru întreaga companie, se plănuiește o investiție majoră – de aproximativ 1 milion de euro –, în dezvoltarea zonei de logistică, în tehnologie, dar și în pregătirea echipelor.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata