Ziua Internațională a Pământului: Verdoo lansează extensia pentru browser care compensează emisiile de carbon

De ziua Internațională a Pământului, startup-ul românesc Verdoo anunță lansarea extensiei pentru browser care întoarce o parte din banii folosiți pentru cumpărăturile online către organizații de mediu care plantează copaci.

Compensarea emisiilor de dioxid de carbon devine o prioritate pentru cele mai multe dintre statele dezvoltate, dar sondajele arată că și românii se îndreaptă în aceeași direcție.

Cum funcționează

Extensia gratuită pentru browser activează parteneriatele agreate de Verdoo cu magazinele online înregistrate și generează venituri prin programe de afiliere, adăugând automat și reducerile de preț aferente. Rezultatul este că utilizatorii plătesc mai puțin pentru produsele pe care le aveau în coș, iar o parte din acea plată va ajunge către o organizație care are ca obiect de activitate lupta împotriva schimbărilor climatice, implementând cu succes proiecte de împădurire la nivel global. Copacii plantați sunt înregistrați în conturile utilizatorilor, iar Verdoo suplimentează fondurile pentru plantare pentru fiecare persoană care se alătură comunității în urma unei recomandări.

Românii sunt pregătiți să lupte împotriva schimbărilor climatice

Sondajul efectuat de platforma de compensare a emisiilor de carbon Verdoo reflectă faptul că pandemia de coronavirus i-a făcut mai atenți pe români în ceea ce privește importanța protejării mediului înconjurător: 52% dintre românii participanți au declarat că sunt mai atenți la impactul schimbărilor climatice acum, față de perioada de dinaintea pandemiei. Cei mai responsabili din acest punct de vedere par a fi generația milenialilor, 59% dintre respondenții din această categorie de vârstă confirmând faptul că restricțiile din ultimul an i-au făcut mai conștienți de pericolele schimbărilor climatice.

„Efectele schimbărilor climatice au devenit din ce în ce mai vizibile în ultimii ani, iar pandemia de coronavirus ne-a reamintit importanța naturii în viața fiecăruia dintre noi. Datele ne arată foarte clar faptul că tot mai mulți români devin tot mai preocupați de a le oferi generațiilor viitoare un aer mai curat și un trai sustenabil. Noi, la Verdoo, ne dorim exact același lucru și încercăm să simplificăm cât mai mult investițiile în acest viitor, găsind soluții punctuale, care pot fi înglobate în acțiunile pe care le facem oricum, zilnic. ” a declarat Mircea Giurcă, tânărul antreprenor care a fondat Verdoo.

 

Datele statistice provin din studiul efectuat de Syno International la cererea Verdoo, între 13-15 aprilie 2021. Sondajul a fost efectuat prin formulare online pe un eșantion de 507 respondenți din România, cu vârste cuprinse între 18 și 80 de ani, reprezentativ din punct de vedere geografic, al vârstei și al sexului participanților.

 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata