Lidl România promovează ouăle provenite din creșteri responsabile
Compania elimină ouăle din sistemul de baterii și îmbunătățește standardele de bunăstare a animalelor
Lidl România, sub deviza „Pentru un viitor mai bun”, se angajează să ofere clienților săi doar ouă provenite de la găini crescute în condiții responsabile. Astfel, compania a decis să elimine complet ouăle din sistemul de baterii, optând exclusiv pentru cele din categoriile 0 (ecologice), 1 (free range) și 2 (crescut în hale).
Angajamentul față de sustenabilitate
În cadrul inițiativelor sale pentru sustenabilitate, Lidl România colaborează cu furnizorii pentru a dezvolta produse care respectă standarde ridicate de bunăstare animalieră. Din mai 2016, compania nu mai comercializează ouă proaspete din categoria 3 și, începând cu sfârșitul anului 2017, toate produsele locale ce conțin ouă sunt realizate exclusiv cu cele din categoriile menționate anterior.
Gradul scazut de informare al consumatorilor
Pentru a evalua nivelul de conștientizare al românilor privind clasificarea ouălor disponibile pe piață, Lidl România a realizat un studiu național. Rezultatele arată că doar 25% dintre respondenți citesc întotdeauna informațiile inscripționate pe coaja oului. De asemenea, 39% asociază cifrele respective cu metoda de creștere a găinilor.
Cercetarea relevă că majoritatea românilor confundă aceste cifre cu termenul