Activision Blizzard Inc ATVI.O și-a ridicat joi previziunile de vânzări ajustate, mizând pe vânzări puternice pentru viitorul său joc video în franciza „Call of Duty”, pe măsură ce, cererea jucătorilor de la domiciliu continuă să crească.
Compania a ridicat prognoza veniturilor ajustate pe tot anul la 8,10 miliarde dolari de la 7,63 miliarde dolari.
Analiștii se așteptau la vânzări ajustate de 7,94 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv.
Acțiunile companiei, care au scăzut cu 8% imediat după rezultate, deoarece unii analiști au considerat prognoza îmbunătățită ca fiind conservatoare, au redus majoritatea pierderilor și au scăzut marginal după clopot.
„Activision a fost de obicei conservator până în trimestrul următor. Multe acțiuni văd automat „vânzări de știri” în rapoartele de câștiguri bune sau rele înainte de alegeri.
Activision a prins și asta „, a declarat analistul Elazar Advisors, Chaim Siegel. Producătorii de jocuri video cu buget mare se pregătesc să facă față creșterii cererii de la jucătorii de la domiciliu, pe măsură ce consolele de generația următoare intră pe piață în acest sezon de sărbători.
Activision lansează „Call of Duty: Black Ops Cold War” pe 13 noiembrie, urmând îndeaproape lansarea 6758.T PlayStation 5 de la Sony Corp și MSFT.O Xbox Series X de la Microsoft.
Cererea jucătorilor continuă să crească vânzările de jocuri video, deoarece creșterea numărului de cazuri COVID-19 în mai multe părți ale țării a forțat oamenii să rămână în interior.
Datele de la firma de cercetare NPD au arătat vânzări de jocuri video de aproape 34 miliarde dolari în perioada ianuarie-septembrie a acestui an, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Compania a depășit, de asemenea, estimările de vânzări ajustate în trimestrul trei pentru vânzările puternice ale „Call of Duty: Modern Warfare” și a prognozat venituri ajustate în trimestrul de vacanță de 2,73 miliarde de dolari, peste estimările Wall Street de 2,63 miliarde de dolari.