General Motors construiește pickup-uri fără anumite module din cauza lipsei globale de cipuri, afectând economia de combustibil

General Motors Co a declarat că, din cauza lipsei globale de cipuri cu semiconductori, producătorul auto din SUA construiește anumite camioane ușoare de dimensiuni mari pentru 2021 fără un modul de gestionare a combustibilului, afectând astfel performanța economiei de combustibil a acestor vehicule.
Lipsa modulului de gestionare activă a combustibilului / gestionare dinamică a combustibilului înseamnă că modelele afectate, echipate cu motorul EcoTec3 V8 de 5,3 litri cu transmisie automată cu șase trepte și cu opt trepte, vor avea o economie de combustibil mai mică cu un kilometru pe galon, spune purtătorul de cuvânt Michelle Spuse Malcho.

Malcho a subliniat că toate camioanele sunt încă în construcție, ceea ce GM a subliniat în repetate rânduri că va încerca să protejeze, deoarece pickup-urile sunt printre cele mai profitabile modele ale GM. Ea a refuzat să spună volumul vehiculelor afectate.

„Luând această măsură, suntem mai capabili să satisfacem cererea puternică a clienților și a dealerilor pentru camioanele noastre de dimensiuni mari, deoarece industria continuă să-și revină și să se întărească”, a scris Malcho într-un e-mail.

Schimbarea durează până în anul 2021, care se termină de obicei la sfârșitul verii sau la începutul toamnei, a spus ea.

Citeste si:  Summit UE pentru coordonarea ajutoarelor pentru Opel

Malcho a spus că nu va avea un impact major asupra cifrelor economiei de combustibil medii (CAFE) ale producătorului de automobile din Detroit.

„Ne monitorizăm în mod obișnuit flota pentru a asigura conformitatea în SUA și Canada și ne echilibrăm portofoliul într-un mod care ne permite să gestionăm circumstanțe imprevizibile ca aceasta, fără a compromite conformitatea noastră generală (privind efectul de seră) și a economiei de combustibil”, a spus ea.

Economia de combustibil la nivelul întregii flote a GM în anul 2018 a fost de 22,5 mile pe galon și se estimează că va crește la 22,8 mpg pentru 2019, potrivit unui raport al Agenției pentru Protecția Mediului.

Pentru a îndeplini cerințele federale CAFE, producătorii de automobile precum GM folosesc adesea credite din anii anteriori, când s-au confruntat cu reguli mai puțin stricte și s-au comportat mai bine decât cerințele sau cumpără credite de la alți producători de automobile.

GM a declarat luna trecută că lipsa cipurilor ar putea elimina până la 2 miliarde de dolari din câștigurile din acest an. Ulterior, a declarat că se așteaptă ca aprovizionarea globală cu cipuri să revină la tarifele normale până în a doua jumătate a anului.

Citeste si:  UE caută investiții mai mari din Taiwan, deoarece deficitul de cipuri se agravează

Rivala americană Ford Motor Co a GM a declarat anterior că lipsa cipurilor ar putea afecta profiturile din 2021 cu până la 2,5 miliarde de dolari și a spus că a restrâns producția pick-up-ului său pilot F-150.
Lipsa, care a lovit producătorii de autovehicule la nivel global, provine dintr-o confluență de factori ca producătorii de automobile, care au închis uzina timp de două luni în timpul pandemiei COVID-19 anul trecut, concurează cu industria electronică de consum extinsă pentru aprovizionarea cu cipuri.

Tot luni, directorul tehnologic BMW Frank Weber a declarat că lucrurile vor fi dificile pe termen scurt.

„Sperăm că această situație se va îmbunătăți pe măsură ce ne apropiem de vară”, a declarat el reporterilor. „Dar în aprilie și mai ne așteptăm să fie foarte duri. Nu pot face predicții, pentru că într-adevăr lucrăm de la o săptămână la alta. Până acum am avut mare succes și nu am pierdut nici măcar o zi în producție. ”

Acțiunile GM au scăzut cu 2% la tranzacționare luni.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner