Siemens redenumește unitatea de semnalizare a mobilității Yunex Traffic

Sistemele inteligente de trafic (ITS) ale Siemens vor fi denumite acum Yunex Traffic, în timp ce compania germană de inginerie continuă planurile de a realiza afacerea de semnalizare a mobilității în trafic înainte de o potențială vânzare.
Compania, care operează în peste 40 de țări și are venituri anuale de 600 de milioane de euro (726 milioane de dolari), urma să fie redenumită până la sfârșitul lunii februarie ca parte a procesului.

Siemens și-a simplificat activitatea în ultimii ani, separând diviziile sale de echipamente de energie și sănătate, în timp ce caută să devină o companie de tehnologie mai concentrată și să piardă reducerea conglomeratului care a cântărit la prețul acțiunilor sale.

Noul CEO Roland Busch a declarat săptămâna trecută că spin-off-ul ITS, anunțat în noiembrie, ar trebui finalizat până la jumătatea anului 2021.

După separare, unitatea, care face parte în prezent din activitatea de mobilitate a Siemens, va fi scoasă la vânzare în această vară, au declarat cei din interior pentru Reuters săptămâna trecută.

Muncitorii au fost informați despre noul nume vineri.

Compania produce semafoare și gestionează, de asemenea, sistemele de trafic din Dubai, Londra, Berlin și Miami. Acesta generează aproximativ o treime din veniturile sale în fiecare dintre software, hardware și servicii.

De asemenea, oferă tehnologie care le va da șoferilor de pe autostrăzile austriece informații despre condițiile rutiere, aglomerația și accidentele.

„Ca o companie independentă cu un accent clar, Yunex Traffic va putea să își urmeze strategia de creștere și mai bine, să modeleze digitalizarea în industrie și, ca un pas următor, să deschidă în mod activ și gestionarea datelor în orașe”, a spus CEO-ul Siemens Mobility, Michael Peter. .
Yunex este un nume inventat și intenționat să fie internațional și ușor de spus în diferite limbi, precum și tehnic solid și orientat spre viitor, a declarat Peter pentru Reuters.

Condițiile pentru un viitor de succes sunt bune, a spus el, cu un consum crescut de comenzi de 8% în medie în ultimii ani.

„Vom acorda tot timpul pentru a examina cele mai potrivite opțiuni, nu este nici o grabă”, a spus el.

Sursa: Reuters
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata