Twitter costă economia britanică 1,38 miliarde de lire anual

Site-urile de socializare cum ar fi Twitter si Facebook costa economia britanica 1,38 de miliarde de lire sterline anual in termeni de timp pierdut, in conditiile in care peste jumatate din angajatii care lucreaza in birouri au recunoscut ca folosesc aceste site-uri in scopuri personale in timpul zilei de lucru si pierd in medie 40 de minute pe saptamâna pe aceste site¬uri, informeaza un sondaj, preluat de cotidianul britanic The Telegraph.

Potrivit studiului mentionat, dintre cei 1,460 de lucratori chestionati, unul din trei a declarat ca a vazut informatii sensibile pentru companii postate pe site-urile de socializare, generând temeri despre cum angajatii folosesc Internetul. Potrivit The Telegraph, Twitter a intrat in topul celor mai vizitate 40 de site-uri cele mai vizitate din Marea Britanie.

Philip Wicks, consultant la o companie de servicii IT si tehnologie Morse, care a comandat studiul, sustine ca adevaratul cost pentru economie al pierderii timpului pe aceste site -uri la locul de munca ar putea depasi estimarile de 1,38 de miliarde de lire. Trei sferturi din angajatii chestionti au declarat ca angajatorul nu le-a dat nicio recomandare speciala despre cum sa foloseasca Twitter, insa 84% cred ca ei sunt cei care ar trebui sa decida ce posteaza online.

Luna trecuta, angajatii de la PC World si de Currys au postat comentarii ofensatoare la adresa clientilor pe grupurile de pe Facebook. De asemenea, personalul British Airways s-a folosit anul trecut de Facebook pentru se plânge, spre exemplu, de “accentele stupide americane”, in timp ce angajatii Virgin Atlantic s-au referit la unii pasageri cu termenul de “chavs” (termen ofensator la adresa adolescentilor sau adultilor britanici agresivi, cu un comportament anti-social).

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata