Trăim în secolul vitezei, automatizării și digitalizării. În ziua de astăzi este absolut esențial pentru orice afacere la început de drum să-și creeze o prezență solidă în mediul online, lucru posibil doar cu ajutorul unei strategii de marketing eficiente. Cu toate acestea, multe companii fără experiență în domeniul promovării online comit o serie de greșeli grave, care le împiedică să-și atingă rapid obiectivele și le curmă drumul către succes.
Pentru a face față pieței extrem de competitive din prezent, specialiștii re7consulting, o agenție de marketing cu experiență, atrag atenția tuturor antreprenorilor care vor să-și promoveze afacerea eficient în mediul online asupra următoarelor 7 greșeli de evitat!
Absența unei strategii de promovare bine puse la punct
Imaginează-ți cum ar fi să pornești la drum către o destinație nouă și îndepărtată fără să ai la tine un telefon inteligent, GPS la mașină sau măcar o hartă. Chiar dacă știi în mare parte pe unde trebuie să mergi, la un moment dat tot vei întâmpina obstacole sau te vei rătăci și poate chiar vei renunța la obiectivul tău. La fel se întâmplă și atunci când încerci să te promovezi pe internet fără o strategie de promovare bine pusă la punct. Dar cum să întocmești o strategie eficientă fără experiență? Ei bine, aici intră în scenă un marketing consultant profesionist care te ajută să pornești cu dreptul în călătoria ta către succes.
Ignorarea potențialului automatizării
În universul digital, mai ales atunci când vine vorba de marketing online, automatizarea este cheia. Cu toate acestea, multe companii de diferite mărimi încă irosesc resurse prețioase pentru efectuarea unor sarcini ce pot fi realizate imediat, fără erori, cu ajutorul inteligenței artificiale. Acest lucru se întâmplă însă tot din lipsă de experiență, iar soluția este colaborarea cu o agenție premium, care oferă servicii marketing online bazate pe automatizarea proceselor repetitive și solicitante în ceea ce privește timpul de executare.
Imposibilitatea de a împărți audiența pe segmente
Nu există și nu a existat vreodată un produs sau un serviciu care să satisfacă pe toată lumea. Fiecare client are așteptările și nevoile sale și dacă vrei să ai un business de succes trebuie să satisfaci cât mai bine cerințele din partea publicului tău. De aceea, atunci când începi să te promovezi online, divide audiența conținutului pe care îl creezi în segmente cât mai mici, în funcție de locația, interesele, stilul de viață și alte criterii importante care definesc fiecare grup în parte. Și astfel, mesajul conținutului tău nu va mai trece neobservat!
Ignorarea conținutului odată publicat
Nu ignora niciodată importanța comunităților care se formează în mediul online, în jurul unui produs sau serviciu popular! Mulți consumatori de conținut online devin fani ai produselor sau serviciilor pe care le găsesc pe internet dacă descoperă că vocile le sunt auzite și pot să interacționeze cu creatorii acelui conținut.
De aceea, în ceea ce privește tehnicile de promovare social media mai ales, trebuie să demonstrezi publicului tău că în spatele produselor și serviciilor tale se află persoane reale, cu povești în care potențialii tăi clienți se pot regăsi cu ușurință, iar părerea celor care investesc în ceea ce oferi contează, ca să reușești să formezi în jurul afacerii tale o comunitate. Nu este ușor să faci toate aceste lucruri pe cont propriu, dar poți apelând la o firma de marketing experimentată care să aleagă pentru tine cele mai potrivite canale de marketing, să creeze conținut și să-ți consolideze imaginea în mediul online.
Omiterea etapei de testare
Dacă o reclamă nu a obținut rezultatele pe care ți le doreai nu înseamnă că este o reclamă fără potențial. Cu schimbări minore și optimizare, poți transforma un lucru mediocru într-unul extraordinar. Dar trebuie să nu te mai temi să încerci!
Neevaluarea performanțelor
Mulți antreprenorii care abia au început să se promoveze pe internet au tendința să se mulțumească cu puțin. Dacă văd că reclamele lor reușesc să atragă atenția publicului, se culcă pe o ureche și așteaptă să curgă vânzările. Dar numărul de vizualizări nu este singurul indicator de care trebuie să ții cont când vine vorba de performanțe!
Așteptările nerealiste cu privire la rezultate
Cu toții visăm la afaceri de succes chiar înainte de a începe să ne promovăm pe internet, dar niciun imperiu n-a fost construit peste noapte! Indiferent dacă este vorba de SEO, Google Ads sau Meta Ads, este nevoie de timp până la obținerea primelor rezultate relevante.
Acum că ai citit despre toate aceste greșeli cu care se confruntă atât de mulți antreprenori atunci când încep să se promoveze pe internet, poate te simți descurajat și te gândești care sunt șansele tale de reușită. Dar ține minte că în afaceri, mai ales acum, nu trebuie să faci totul pe cont propriu, ci poți apela cu încredere la o agenție de marketing profesională, care să te reprezinte și să te ajute să te prezinți publicului tău exact așa cum îți dorești ca acesta să te perceapă. Iar o astfel de agenție este re7consulting care știe să vorbească pe limba publicului tău!