Agenția britanică Storm a decis ca numărul de followers să influențeze direct salariile modelelor: dacă acestea sunt agreate pe rețelele de socializare, suma încasată de ele va crește, relatează joi 7sur7.be.
Reţelele de socializare joacă în ultimii ani un rol tot mai mare în cariera prezentatoarelor de modă. Tinere precum Cara Delevingne sau Kendall Jenner au înţeles foarte bine acest lucru, iar fanii lor de pe Instagram le-au propulsat în lumina reflectoarelor.
Conștientă de această realitate, agenţia Storm a hotărât ca numărul de followers să aibă un impact direct asupra salariilor modelelor sale, așa încât de acum înainte suma va fi direct proporţională cu numărul abonaţilor.
‘Dacă există două tinere care sunt amândouă perfecte pentru un job, va fi aleasă cea care are cel mai mare număr de followers’, a spus creatoarea agenţiei, Sarah Doukas, în Financial Times. ‘Cu cât numărul abonaţilor va fi mai mare, cu atât salariul va crește’, a adăugat Simon Chambers, coproprietar al Storm.
Pe pagina agenţiei, fișa fiecărui model cuprinde de acum și numărul fanilor de pe Twitter, Facebook și Instagram în timp real. Informaţiile vor fi trecute alături de măsurile lor și de culoarea părului, de exemplu. Prin urmare, numărul de followers a devenit un adevărat atu. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)