Emma Chamberlain stabilește recordul cu afirmația că vinde DM-uri personale pentru 10.000 de dolari
Emma Chamberlain spune că nu caută să intre în DM-urile nimănui pentru un preț.
Creatorul de conținut a întors capetele recent când au apărut acuzații online care susțin că ea vindea DM-uri personalizate fanilor pentru 10.000 USD pe site-ul ei de produse. Pe 18 martie, o presupusă captură de ecran a DM-urilor de vânzare a fost postată pe Twitter cu legenda: „De ce emma chamberlain taxează 10K pentru un DM pe instagram, asta este sălbatic”.
Acum, Emma este „dorită să clarifice povestea”, a spus ea într-o declarație exclusivă pentru E!
„În câteva zile am început să văd comentarii care mă întrebau de ce vindeam un DM pentru 10.000 USD. Am presupus că este o înșelătorie online, deoarece nu mi-am oferit niciodată să vând un DM pentru orice sumă de bani, darămite 10.000 USD”, spune Emma în declarația ei. „Oamenii spuneau că acest lucru este de vânzare pe site-ul meu de produse, așa că am verificat site-ul pentru a vedea dacă a fost piratat și nu am găsit nimic ieșit din comun.”
După ce și-a făcut propriile cercetări, Emma spune că a contactat compania din spatele site-ului ei de produse pentru a analiza mai în profunzime chestiunea: „Am luat imediat legătura cu compania mea de produse Cozack, care a investigat în continuare și a pus site-ul în construcție în timp ce cerceta emisiune.”
Din articol
Cât despre ce a găsit investigația lor?
Cozack a emis o declarație în care explică că au făcut conținut pe site-ul Emmei cu ani în urmă doar în scopuri de testare. Compania de branding de modă a spus că conținutul nu a fost niciodată destinat să fie văzut de cumpărători.
„Au existat afirmații false și inexacte că Emma Chamberlain a oferit DM-uri în schimbul a 10.000 de dolari”, se arată în declarația lui Cozack distribuită pe site-ul Emmei. „În 2018, Cozack (compania de marfă a Emmei) testa fără știrea ei un program de recompensă potențial legat de produsele Emma. În timpul testării, au creat un nivel de recompensă scandalos, niciodată activat, care nu era intenționat să fie activ sau achiziționat. Aceste idei de recompensă nu au fost niciodată conduse de Emma, deoarece nu erau menite să fie disponibile pentru vânzare sau recompensă, ci pur și simplu destinate testării interne.”
În ciuda planurilor ca această caracteristică să rămână nevăzută, compania are o idee despre cum a fost găsită.
„Ceea ce bănuim este că datele au fost activate… descoperite de un individ care a început apoi să răspândească informații false către mijloacele de presă”, continuă declarația. „Acest lucru nu a fost niciodată făcut public și, cu siguranță, nu a fost niciodată planificat să fie vândut sau cumpărat. Programul de testare nu a fost niciodată descoperit pe pagina principală sau pe site-ul cu lista de produse, ceea ce este un alt motiv pentru care Emma nu știa acest lucru.”
Declarația lui Cozack a adăugat: „Cu tendința internetului de a crea narațiuni false în jurul poveștilor senzaționale, am vrut să vă oferim adevărul direct și de la sursă”.
În timp ce site-ul de produse ale Emmei este în prezent în construcție, alte proiecte de carieră ale antreprenorului sunt deschise pentru distracție. Emma a fost pe grind cu afacerea ei de băuturi Chamberlain Coffee și podcast-ul ei Anything Goes with Emma Chamberlain.
La începutul acestei luni, tânăra de 21 de ani a împărtășit în exclusivitate modul în care își vede propriul podcast ca pe un spațiu pentru conversații serioase.
„Cred că, recent, pe Anything Goes, am fost foarte încântată să vorbesc despre subiecte mai complicate”, a spus ea pentru E! Știri la acea vreme. „Cresc mare. Devin adult. Sunt încântat să intru în subiecte mai profunde, fie că este vorba despre moralitate sau chestii filozofice sau doar să-mi împărtășesc opinia sau ipoteza mea despre lucruri care sunt poate mai serioase. Ce folosesc Anything Goes as este un loc pentru a discuta despre ceea ce am în minte la un moment dat.”