Alfa Software: Soluție de automatizare a bilanțului și a registrului fiscal care reduce timpii de procesare la doar câteva minute
Soluția care rulează prin intermediul platformei ASiS ERP recuperează automat, încă din prima etapă, peste 90% din datele necesare pentru completarea bilanțului din baza de date a acesteia
Timpul de revizuire necesar pentru Bilanț și Registrul de evidență fiscală este redus la câteva minute, pentru contabili și experți fiscali
Soluția gestionează cu ușurință situațiile financiare ale companiilor medii, mari și ale grupurilor de companii
Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business în ascensiune din Transilvania, lansează o funcție care automatizează crearea Bilanțului și a Registrului Fiscal, ușurează foarte mult fluxurile pentru companiile medii, mari și grupurile de firme și reduce la câteva minute timpul de revizuire a declarațiilor.
“Suntem în permanență aproape de nevoile companiilor din România, ascultăm cu atenție cerințele pieței și ne dorim să fim de un real ajutor pentru mediul de afaceri. În acest context, mai ales în această perioadă, când obiectivul major al companiilor din România este depunerea corectă și rapidă a declarațiilor fiscale anuale, am dezvoltat o automatizare utilă, parte a soluției noastre ASiS ERP. Aceasta completează, încă din prima etapă, peste 90% din Bilanț și Registrul de evidență fiscală, conform cerințelor actuale ale ANAF. Noua dezvoltare reduce foarte mult din timpul necesar alocat și, în plus, prin programul de validare, indică într-un timp scurt fiecare element care necesită corelare”, a declarat Cristian Gabriel Pavel, CEO al Alfa Software.
Bilanțul este un document contabil care prezintă situația financiară a unei companii la un anumit moment dat. El reprezintă o imagine de ansamblu a activelor, datoriilor și capitalurilor proprii ale entității la acea dată. În conformitate cu legislația românească, societățile comerciale sunt obligate să depună bilanțurile anuale la ANAF.
Cum funcționează automatizarea Alfa Software
Generarea automatizată a bilanțului include o serie de elemente esențiale pentru o raportare precisă și rapidă, indiferent de complexitatea companiei sau a companiilor membre ale unui grup:
Generarea și încărcarea automată în documentul PDF inteligent;
validări inteligente, care arată dacă există elemente necorelate;
90% din informațiile necesare se află deja în baza de date;
Secțiunea Verificări include validări care vizează: corelarea bilanțurilor, formule de bilanț care pot fi predefinite sau modificate pe parcurs și conturi care apar în bilanț, dar nu și în bilanțul contabil.
De asemenea, la nivelul Registrului de evidență fiscală, sistemul informatic întreprinde automat o serie de acțiuni importante, cum ar fi:
Calcularea impozitului pe profit;
Formule prestabilite care includ calculul protocolului;
Pentru fiecare cont, sumele deductibile și nedeductibile;
Configurația exactă a deductibilității, deductibilității parțiale sau nedeductibilității;
Nivelurile de bonificații acordate de autorități pentru capitalul propriu al societății.
Sursa – www.romania-insider.com