Ferma românească de afine bio lansează un nou brand global și vizează extinderea
Ferma de afine organice Dealul cu Afine, cu sediul în Făgăraș, a lansat un nou brand global, pe fondul planurilor de a ajunge pe mai multe piețe internaționale în următoarele 12 luni. Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania și Marea Britanie sunt vizate pentru expansiune, EAU și Germania fiind primele pe lista din acest an.
În prezent, ferma are 10 ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, și o fabrică de procesare în Iași. De la achiziționarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi și familia sa au investit aproximativ 1 milion de euro în consolidarea capacității, construirea brandului și dezvoltarea produselor. 800.000 de euro au fost strânși de la investitori internaționali.
După ce a crescut brandul local Dealul cu Afine, cu peste 30.000 kg de fructe de afine vândute în România în fiecare an, compania a lansat un nou produs – un suc de afine 100% organic, fără adaos de apă și fără conservanți. Și, pe fondul planurilor de expansiune, Dealul cu Afine a decis să își schimbe identitatea vizuală și numele. Noul brand, numit Renașterea Albastră, se concentrează pe produsele realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderița.
“Având în vedere toată dragostea pe care Dealul cu Afine o primea în România și potențialul uriaș pe care îl are piața globală a băuturilor organice, suntem bucuroși să anunțăm că lansăm produsele noastre de calitate la nivel mondial sub numele The Blue Renaissance. Facem suc de afine 100%, certificat bio, fără niciun adaos, nici măcar apă. Aceasta este o declarație puternică care a atras investitorii noștri, dar și retaileri importanți din Asia și Europa de Vest”, a declarat Ajay Naqvi, CEO al The Blue Renaissance.
“Industria globală a sucurilor este de aproximativ 150 de miliarde de dolari, dar există foarte puțin suc real în aceste 150 de miliarde de dolari. Este în mare parte apă, zahăr și concentrate. Am provocat status quo-ul băuturilor de fructe prin crearea unui suc care este atât sănătos, cât și gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanți. De aceea, credem că marca noastră românească va deveni alegerea implicită pentru oamenii care vor să ducă o viață sănătoasă în întreaga lume”, a adăugat el.
Primele țări vizate pentru expansiune în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite și Germania, unde compania intenționează să vândă sucul său organic de afine și produse noi, cum ar fi alte amestecuri de fructe de pădure și șapte formule de pudră de smoothie de afine gata de băut.
“Pe piețe precum Germania, ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai, vom începe cu canalele de farmacii și cafenelele din spitale. Vom continua cu marile conturi cheie – retaileri și super retaileri”, a explicat Ajay Naqvi.
Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic în următoarele șase luni, ceea ce înseamnă un total de aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind de a crește capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră.
Pentru 2023 și 2024, The Blue Renaissance a alocat 400.000 de euro pentru investiții în consolidarea capacităților, logistică, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltarea de noi produse. Compania a investit deja 200.000 EUR în ultimul an în definirea propunerii sale de marcă globală și a liniei de producție.
Renașterea Albastră a început sub numele de Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi și soția sa Ramona Naqvi, care este co-fondator al companiei, au cumpărat mica plantație de afine de lângă Făgăraș. Acum, după mai bine de șase ani și după ce a strâns mai multe runde de investiții în valoare totală de 800.000 de euro, compania românească este evaluată la 6 milioane de euro. Printre investitorii actuali se numără directori de top din Europa, Asia și Orientul Mijlociu.
În acest an, compania își propune să strângă încă 2 milioane de euro de la investitori pentru a-și spori capacitatea de procesare și pentru a se extinde la nivel global.
Sursa – www.romania-insider.com