Începând de astăzi, 11 septembrie, clienții ING Bank nu mai pot utiliza serviciul ING Pay pentru plăți cu telefonul, conform unei informări oficiale transmise de bancă.
Trecerea de la ING Pay la Google Pay
Deși ING Pay a fost retras, banca subliniază că posibilitatea de a efectua plăți cu telefonul rămâne. Clienții sunt îndrumați să activeze Google Pay pentru a continua să se bucure de plăți rapide cu telefonul.
Pentru cei care au deja cardul adăugat în Google Pay, ING recomandă să seteze Google Pay ca metodă principală de plată pe telefon, urmând pașii: Setări – Conexiuni – Plăți NFC și fără contact – Plăți fără contact – Google Pay/Wallet.
Instrucțiuni pentru activarea Google Pay
Pentru cei care nu au adăugat încă cardul în Google Pay, ING oferă o explicație simplă despre cum să facă acest lucru: din aplicația ING Home’Bank, se selectează opțiunea „Cardurile mele,” se apasă pe cardul dorit, apoi se alege „Vezi detalii” și „Adaugă în Google Pay/Wallet.” După adăugare, este necesar să se selecteze Google Pay ca soluție de plată din setările telefonului, conform instrucțiunilor anterioare.
Pentru a facilita această tranziție, ING a pus la dispoziție un scurt videoclip cu instrucțiunile necesare.
Despre ING Pay și ING Bank România
Serviciul ING Pay a fost disponibil pentru clienți încă din 2018, iar banca a anunțat în primăvară că acesta va fi retras în toamna acestui an.
ING Bank România face parte din ING Group, un grup financiar internațional cu o prezență globală, care deservește peste 38 de milioane de clienți din mai mult de 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România funcționează ca o bancă universală, oferind produse și servicii diverse pentru toate categoriile de clienți, de la companii mari și mici, până la instituții financiare, antreprenori și persoane fizice. În prezent, banca are peste 1,8 milioane de clienți împărțiți pe trei segmente de afaceri: persoane fizice (retail), IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.