Începerea unei afaceri de internet la domiciliu poate fi o modalitate interesantă și ieftină de a face bani în plus sau de a începe o nouă carieră. Cu toate acestea, poate fi, de asemenea, dificil să faci din afacerea ta un succes. Pentru a vă crește șansele de succes, creați un plan de afaceri pentru afacerea dvs. de acasă. Apoi, completați toate actele necesare și înființați site-ul dvs. web. În cele din urmă, comercializați produsele sau serviciile dvs. către potențialii clienți.
Crearea unui plan de afaceri
Decideți care sunt produsele sau serviciile pe care le va oferi afacerea dumneavoastră. Luați în considerare abilitățile, formarea sau experiența dumneavoastră unică. Apoi, întrebați-vă cum puteți utiliza aceste abilități pentru a crea un produs sau un serviciu care să ofere valoare clienților dvs. potențiali.
De exemplu, să spunem că sunteți un grafician cu pregătire și experiență în designul web. V-ați putea folosi aceste abilități pentru a începe o afacere de web-design.
Sfat: Atunci când vă decideți ce produse sau servicii să oferiți, luați în considerare dacă doriți ca cariera dvs. să fie exclusiv online sau dacă doriți să creați produse fizice, cum ar fi obiecte de artă sau de artizanat.
Timpul dedicat afacerii
Determinați cât timp puteți dedica zilnic afacerii dumneavoastră. În primul rând, decideți dacă doriți ca afacerea dvs. să fie un loc de muncă cu normă întreagă sau cu jumătate de normă. Apoi, luați în considerare cât timp aveți la dispoziție în timpul zilei pentru a vă dedica afacerii. În plus, luați în considerare cât timp va fi necesar pentru ca produsele sau serviciile pe care intenționați să le oferiți să funcționeze bine.
Deoarece va fi probabil nevoie de timp pentru ca afacerea dvs. să devină de succes, poate fi mai bine să începeți cu jumătate de normă.
Unele afaceri pot fi mai flexibile decât altele. De exemplu, munca pe cont propriu ca designer web sau vânzarea de obiecte de artizanat vă poate permite să lucrați când doriți, în timp ce locuri de muncă precum consultanța vă pot cere să lucrați în funcție de programul unui client.
Studiu de piață
Faceți studii de piață pentru a afla dacă există cerere pentru produsul sau serviciul dumneavoastră. Citiți despre tendințele actuale din domeniul în care doriți să intrați și analizați numărul de posibili concurenți. În plus, este util să vă chestionați potențialii clienți, fie prin telefon, fie în persoană, pentru a afla dacă ar fi interesați de ceea ce aveți de oferit.
Acest lucru vă va ajuta să determinați dacă afacerea dvs. poate satisface o nevoie care nu este satisfăcută în prezent.
De exemplu, ați putea suna companiile locale pentru a le întreba dacă ar fi interesate să angajeze un consultant de marketing independent care să se ocupe de conturile lor de social media.
Dacă vindeți un produs, ați putea să-l prezentați la o piață locală sau unor prieteni care credeți că ar fi interesați de el, pentru a vedea ce tip de răspuns primește.
Nu este nevoie să faceți cercetări de marketing pentru a începe o afacere, dar vă poate ajuta să vă creșteți șansele de succes.
Nișa afacerii
Asigurați-vă că produsele și/sau serviciile dvs. se potrivesc bine pentru o afacere pe internet. Nu toate afacerile pot exista sub formă de afaceri online sau la domiciliu. De exemplu, dacă afacerea dvs. necesită întâlniri cu clienții sau o producție extinsă, este posibil să nu o puteți face de acasă. Cu toate acestea, unele afaceri sunt ușor de operat de la domiciliu, cum ar fi următoarele:
- Contabilitate
- Planificarea financiară
- Vânzarea propriilor opere de artă, bijuterii sau obiecte de artizanat
- Crearea de coșuri de cadouri
- Blogging
- Consultanță
- Design grafic
- Oferirea de servicii editoriale și de scriere
- A fi asistent virtual
- Dezvoltarea de site-uri web
Bugetul
- Stabiliți un buget pentru demararea și continuarea afacerii dumneavoastră. Costurile de demarare a afacerii dvs. vor varia dramatic în funcție de tipul specific de afacere oferit. De exemplu, un magazin de cărți online de acasă necesită un inventar pe care trebuie să-l achiziționați. În mod alternativ, o afacere bazată pe servicii poate necesita un capital de pornire redus. Estimați de câți bani veți avea nevoie pentru a obține materialele de bază pentru afacerea dvs. În plus, există câteva costuri generale care sunt esențiale pentru majoritatea afacerilor online, pe care trebuie să le adăugați la bugetul dumneavoastră:
- Găzduirea site-ului web – Sunt șanse mari ca afacerea dvs. să necesite un site web. Gazdele web sunt serviciile care mențin site-ul dvs. în funcțiune. Acestea costă de obicei între 7 și 19 dolari pe lună, în funcție de cât de mult suport tehnic oferă și de dimensiunea site-ului dvs.
- Proiectarea site-ului web – Acest cost poate varia deoarece puteți folosi un șablon ieftin, puteți construi site-ul dumneavoastră sau puteți angaja un designer. Puteți crea un site de bază singur sau folosind un șablon pentru mai puțin de 100 de dolari, dar un designer poate cere între 1000 și 5000 de dolari.
- Coșul de cumpărături – Dacă vindeți produse și servicii care pot fi cumpărate online, veți dori un coș de cumpărături online în care clienții dvs. să le pună. Este posibil să puteți obține un serviciu care să vă taxeze doar atunci când se finalizează o tranzacție, dar multe servicii cer 5 dolari pe lună.
- Serviciu de marketing prin e-mail – Construirea unei liste de corespondență prin e-mail este esențială pentru a vă face publicitate produsului dvs. și pentru a câștiga bani Serviciul tipic costă aproximativ 20 de dolari pe lună.
- Costurile materialelor – Dacă vindeți un produs, acest lucru include costul materialelor de fabricare a acestora, precum și orice echipament de producție de care veți avea nevoie. Dacă oferiți un serviciu, acest lucru include lucruri precum software-ul sau serviciile de asistență.
- Întreținerea și securitatea site-ului web – Va trebui să faceți actualizări regulate ale site-ului dvs. web, ceea ce poate aduce costuri suplimentare. În plus, este posibil să fie nevoie să plătiți suplimentar pentru a proteja datele clienților dumneavoastră, în special dacă finalizați tranzacții de plată.
Scrieți-vă planul de afaceri.
Un plan de afaceri strategic vă va ajuta să vă mențineți pe drumul cel bun pentru a vă atinge obiectivele, astfel încât chiar și o afacere mică are nevoie de un plan. Planul dvs. de afaceri include tot ceea ce ține de afacerea dvs., cum ar fi următoarele:[
Conceptul afacerii: Descrieți afacerea dvs. și structura acesteia, inclusiv produsele sau serviciile pe care le veți oferi. În plus, discutați pe scurt piața pentru afacerea dumneavoastră.
Cercetarea pieței: Descrieți piața pe care intrați, inclusiv principalii dvs. concurenți, piața dvs. țintă și nevoile pieței dvs. țintă.
Planul de marketing: Explicați cum intenționați să intrați pe piață, cum veți comunica cu clienții și cum vă veți distribui produsul sau serviciul.
Planul de operațiuni: Explicați operațiunile zilnice, inclusiv etapele implicate în producția produsului sau serviciului dumneavoastră.
Planul financiar: Descrieți modul în care vă veți finanța afacerea, care sunt costurile preconizate și care este valoarea estimată a veniturilor pe care vă așteptați să le obțineți.