O analiză realizată de MerchantPro, o platformă de soluții Saas pentru e-Commerce, arată o creștere cu 12,5% a numărului de comenzi și cu 22% a valorii acestora în 2022 față de 2021. Analiza a fost realizată pe baza datelor înregistrate de peste 1.500 de magazine online locale (active atât în 2021, cât și în 2022).
Toate magazinele online alimentate de platforma de e-Commerce MerchantPro, inclusiv cele care și-au început activitatea pe platformă în 2022, au raportat comenzi cumulate în valoare de aproape 250 milioane de euro plasate anul trecut.
Comanda medie a fost de 56 EUR, cu 12% mai mare față de 2021.
„Dinamica a fost evident mai moderată în 2022 comparativ cu anii precedenți, ca efect al conflictului din Ucraina, al crizei energetice și al îngrijorărilor legate de o posibilă recesiune, dar și din cauza concurenței intense (din partea altor canale de vânzare cu amănuntul). Interesul cumpărătorilor pentru achizițiile online a rămas totuși ridicat și continuă să crească, alimentat printre altele de eforturile comercianților de a-i atrage prin condiții din ce în ce mai bune”, a declarat Arthur Rădulescu, CEO și fondator MerchantPro.
Sursa – www.romania-insider.com