Renault își propune să împrospăteze imaginea Dacia cu modernizări ale modelelor

Producătorul francez de automobile Renault (RENA.PA) a dezvăluit luni noile linii cu două dintre cele mai bine vândute mașini ale sale, ambele modele fabricate de marca sa românească low-cost Dacia, recent actualizate la o divizie independentă din cadrul companiei.

Sub conducerea noului său director executiv Luca de Meo, Renault, în pierdere, încearcă să se recupereze de la pandemia de coronavirus, stabilind în același timp o relație tensionată cu partenerul japonez Nissan (7201.T).

Compania a anunțat săptămâna trecută o nouă organizație axată mai degrabă pe mărci decât pe zone geografice, Dacia fiind una dintre cele patru divizii noi create alături de marca Renault, mașinile sport Alpine și una dedicată „noilor mobilități”.

Citeste si:  Încă un protest la Palas. Muncitorii chinezi care lucrează la Iaşi şi-au cerut salariile

Noile versiuni ale sedanului Dacia Logan, lansate pentru prima dată în 2004, și ale mașinii urbane Sandero, care datează din 2007, vor fi prezentate în detaliu pe 29 septembrie.

Într-un interviu acordat revistei franceze Le Point publicat săptămâna trecută, de Meo a spus că Dacia nu ar trebui să se îndepărteze de setările sale de costuri reduse, dar a adăugat că marca ar trebui să aibă o imagine mai „cool”.

De Meo, care într-un rol anterior la Fiat FCA.MI a relansat modelul 500 al semnăturii producătorului auto italian, urmează să dezvăluie planul său strategic pentru Renault în ianuarie.

Sursa: reuters
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close