După ce a vândut toate operațiunile HoReCa, inclusiv compania care deține franciza Spartan, omul de afaceri român Ștefan Mandachi a decis să investească exclusiv în instrumente de educație online. În cadrul acestui plan, el va lansa o nouă platformă de e-learning, mentorMag, cu o investiție de 1,8 milioane de euro.
Un total de 350.000 de euro au fost deja investiți în producția și tipărirea primelor trei instrumente de dezvoltare personală, și anume „Caietul de strategii”, „Caietul de vise” și „Cartea de citate”. În plus, alte 1,3 milioane de euro vor fi investite în materiale educaționale pentru tineri și antreprenori și 200.000 de euro în marketing digital.
„Folosesc aceste produse de autoeducație de peste 10 ani. În ultimii 5 ani, am numărat peste 12.500 de obiective scrise în caietele mele de strategie. (…) Pornind de la experiența personală, am configurat o metodă bazată pe focalizare și esențializare. În cazul meu, acestea au avut un efect uriaș asupra dezvoltării personale și profesionale și sunt convins că același lucru va fi valabil și pentru studenți și antreprenori”, a declarat Mandachi într-un comunicat de presă.
El a mai spus că nu urmărește să facă profit din vânzarea produselor, cel puțin nu în acest an, ci doar să recupereze costurile de producție și să ajungă la „cât mai mulți oameni posibil”.
„Caietul de strategie” de 230 de pagini este structurat în două secțiuni. Prima parte include un plan teoretic pentru elaborarea strategiilor și stabilirea obiectivelor, recomandări de cărți și filme cheie, meditații și un set de întrebări fundamentale pentru antreprenori. A doua secțiune are rolul unei agende de lucru și include retrospectiva și sinteza evenimentelor importante ale lunii în curs.
„Dream Notebook” este un manual premium de 226 de pagini, cu textură aurie și laminat cu catifea, dezvoltat ca instrument de dezvoltare personală. Acesta este împărțit în trei secțiuni: o descriere detaliată a viselor, exerciții practice pentru descoperirea vocației și întrebări pentru conștientizarea traumelor.
Apoi, „Cartea de citate” a fost creată ca sursă de inspirație pentru ideile de marketing și copywriting ale antreprenorilor, potrivit lui Ștefan Mandachi.
Omul de afaceri țintește 50.000 – 70.000 de unități vândute până la sfârșitul anului.
Elevii și studenții care nu își permit aceste instrumente vor primi gratuit materialele educaționale, „cu condiția să demonstreze implicarea lor în procesul de autoeducație”, se arată în comunicat.
Platforma educațională mentorMag are deja o comunitate de 11.000 de persoane pe Facebook, 3.000 de urmăritori pe Instagram și 7.000 pe TikTok.
În paralel cu dezvoltarea acestui proiect, Ștefan Mandachi a deschis și un hub cultural în satul Cumpărătura, în nordul României, în județul Suceava. Acesta este o parte pilot a unui proiect educațional axat pe lectură și este amenajat în interiorul unui container care include o bibliotecă, o sală de lectură, o cameră pentru pictură și o zonă pentru instrumente muzicale. Costul total a fost de 12.500 de euro.
Sursa – www.romania-insider.com