Atunci cand ai o afacere care activeaza si in mediul online, este important sa apelezi la servicii SEO pentru a putea imbunatati vizibilitatea acesteia in mediul online. Totusi, precum orice alta ramura a marketingului digital, partea de SEO este si ea impartita in mai multe lucruri. Aceasta nu este realizata, dupa cum cred unii, doar prin scrierea de continut si publicarea acestuia pe diverse platforme.
Asadar, iata 4 tipuri de servicii principale SEO de care afacerea ta ar putea avea nevoie!
SEO Local
Dupa cum iti poti da seama din acest subtitlu, articolul nu vorbeste despre SEO traditional – ci despre partea mai specifica a acestui domeniu, dupa cum s-ar spune. Astfel, aceste servicii SEO de tip local au ca tinta principala promovarea afacerii tale in orasul in care aceasta este situata.
Din moment ce cautarile Google sunt deseori bazate si pe o locatie, este foarte important ca optimizarea SEO locala sa fie realizata. Astfel, atunci cand utilizatorii cauta, la modul general, tipul tau de afacere, compania ta poate fi unul dintre rezultatele sugerate de catre motorul de cautare.
SEO eCommerce
In ziua de astazi, exista foarte multe magazine online – si tot mai multe apar pe zi ce trece. Marea problema este faptul ca foarte putine dintre acestea beneficiaza de servicii SEO sau prezinta cel putin un nivel de baza de optimizare SEO.
Din moment ce magazinele online au un numar mult mai mare de pagini decat site-urile de servicii, de exemplu, strategia SEO trebuie sa corespunda necesitatilor. Astfel, atunci cand ai un magazin online integrat afacerii tale, trebuie sa gasesti agentia de marketing care poate face SEO pentru eCommerce.
SEO tehnic
Desi SEO se intrepatrunde tot mai des cu tehnici generale de marketing online, componenta tehnica nu a disparut in totalitate. Sigur, la inceputurile optimizarii pentru motoarele de cautare, strategia SEO cuprindea exclusiv detalii tehnice. Astazi, in schimb, specialistii SEO trebuie sa inteleaga business-ul, clientii, competitia si strategiile de marketing online pentru a oferi performanta.
Revenind la partea tehnica, micile detalii pot avea un impact major asupra experientei utilizatorilor pe site-ul tau, iar Google tine cont de indicatorii de accesibilitate si functionalitate. Astfel, trebuie eliminate erorile, intarzierile de orice tip, link-urile trebuie sa fie „lizibile”, iar structura site-ului trebuie sa fie simpla, logica si usor de inteles atat pentru Google, cat si pentru utilizatori. Acestea sunt unele dintre detaliile pe care specialistii in SEO tehnic le prioritizeaza pentru a asigura succesul unui proiect.
Audituri SEO
Temelia fiecarui proiect SEO ar trebui sa fie auditul. Acesta este o analiza in detaliu asupra celor mai importante aspecte ale site-ului tau – elemente importante atat pentru motorul de cautare, cat si pentru utilizatori. Tocmai de aceea, agentia de marketing pe care o alegi trebuie sa poata realiza un audit SEO cat mai cuprinzator. Acest audit va reprezenta punctul de plecare al proiectului, intrucat va cuprinde eventualele erori, neconcordante, lipsuri si detalii care au nevoie de imbunatatire.
Un audit SEO nu este o simpla scanare a website-ului tau cu un tool de specialitate, ci analiza fiecarui detaliu tehnic si de continut si fiecarei legaturi externe a site-ului tau cu alte website-uri. Astfel, in urma analizei, poate fi facuta o planificare clara a actiunilor si o prioritizare a activitatilor SEO pentru dezvoltarea business-ului tau.
Ai o afacere online si cauti servicii SEO?
Daca vinzi produse sau servicii online, atunci agentia The Markers este mai mult decat pregatita de interventie. Cu un departament SEO dedicat si o echipa cu experienta in proiecte nationale si internationale, agentia de marketing online The Markers poate asigura scalarea eficienta a afacerii tale.
Programeaza astazi o intalnire cu expertii SEO The Markers pentru a vedea care sunt sub-serviciile SEO de care ai nevoie la nivelul business-ului tau online!