Fosun, proprietarul lui Thomas Cook, are planuri de extindere ambițioase pentru mărcile pe care le deține, odată ce economia globală își va reveni.
Firma chineză de turism, care deține și Club Med, se așteaptă ca industria lovită să se ridice puternic după ce a fost găsit un vaccin.
A relansat Thomas Cook în China în iulie, pe care îl descrie ca fiind un succes cu peste 170.000 de clienți.
Săptămâna aceasta a relansat marca în Marea Britanie ca agenție de turism online, dar spune că aceasta este doar „prima fază”.
Thomas Cook a intrat în eroare anul trecut, lăsând mii de clienți blocați în străinătate.
De când a fost preluat complet de grupul turistic Fosun din China, acesta a fost redus dramatic.
Fosun era deja un acționar major la Thomas Cook înainte ca acesta să se prăbușească în septembrie anul trecut.
Un an mai târziu, s-a relansat atât în Marea Britanie, cât și în China.
„În China, Thomas Cook a fost relansat ca mai mult decât o agenție de turism online.
În schimb, este o platformă de stil de viață care oferă o gamă largă de produse și servicii conexe”, a declarat pentru BBC directorul executiv și președintele grupului Fosun Tourism, Jim Qian.
„Ne-am lansat ca agenție de turism online mai întâi în Marea Britanie, dar vrem să adăugăm din ce în ce mai mult, astfel încât să devină o platformă similară”, a adăugat dl Qian.
Momentul relansării Marii Britanii a fost pus la îndoială, având în vedere recesiunea actuală legată de călătoriile Covid-19 și restricțiile stricte încă în vigoare.
„A fost o lansare ușoară pentru a testa procesul și a ne asigura că lucrurile funcționează bine înainte de o recuperare completă. Vom adăuga treptat mai multe produse pe această platformă.”