Înființare firmă în contextul pandemic: Da ori ba?

Ți-a trecut prin minte o idee care ar putea avea un viitor succes? Însă, chiar și așa, îți este frică să investești? Toate aceste luni au însemnat o perioadă de incertitudine, însă ele s-au dovedit prospere pentru cei care au avut curajul să riște. Dacă plănuiești sau te gândești la infiintare firma pe timp de pandemie ori îți dorești colaborări externe pentru care ai nevoie de infiintare PFA, sunt câteva lucruri de luat în calcul.

Ți-am pregătit toate aceste informații în rândurile de mai jos. Citește în continuare și vei afla cum să îți transformi visul în realitate, care sunt pașii de urmat pentru infiintare firma sau infiintare pfa, după cum preferi. În plus, poți descoperi și câteva idei de afaceri pe care le poți adopta în vreme de pandemie.

Curajul este motorul unei posibile reușite

La începutul anului, atunci când contextul pandemic avea să pună stăpânire pe ceea ce oamenii cunoșteau drept normal, antreprenorii nu au putut înțelege impactul pe care virusul avea să îl aibă asupra lumii afacerilor. Acum, la finele anului, cei mai curajoși întreprinzători descoperă o lume a oportunităților de business.

Normele de distanțare socială și telemunca au transformat afacerile tradiționale. Lunile acestea și perioada în care pandemia a ținut oamenii departe de normalitate, au afectat multe sectoare ale marilor industrii. Restaurantele, comerțul cu amănuntul și organizarea evenimentelor au avut de suferit. Însă, tot în aceste timpuri grele, cei mai iscusiți au reușit să mențină și industria horeca pe picioare, s-au putut organiza și unele evenimente (chiar dacă online) și au existat alte idei de afaceri și modele de business care au reușit să prindă contur.

Infiintare firma: cum îți deschizi propria afacere?

Dacă vrei să deschizi propria ta afacere, întâi și întâi trebuie să ții cont de următorii factori foarte importanți:

  1. Cât de util este produsul sau serviciul tău pentru publicul căruia te adresezi în această perioadă?
  2. Cât de necesar este produsul pe piața pe care dorești să o accesezi?
  3. Care e raportul dintre cerere și ofertă prezent pe piață?

După ce ai răspuns la aceste întrebări, pasul următor este să te documentezi legat de actele necesare pentru infiintare firma. A-ți deschide propriul business este un proces complex, dar nu complicat. O infiintare firma poate fi constituită de un asociat unic, persoană fizică sau juridică sau de până la 50 de asociați și administratori, persoane fizice și juridice.

De ce acte ai nevoie pentru infiintare firma?

Înainte de deschiderea propriu-zisă a afacerii tale, va trebui să pregătești actele necesare pentru dosarul de infiintare firma. Găsești lista actelor necesare pe site-ul oficial al Oficiului Național al Registrului Comerțului.

Cu toate acestea, procesul este destul de complex. Astfel că, există întotdeauna o variantă de mijloc prin care să simplifici pașii necesari pentru infiintare firma. Poți oricând apela la ajutorul unei firme specializate care să se ocupe în locul tău de toate cele necesare.

Iată documentele pe care trebuie să le pregătești în cazul în care apelezi la serviciile Fabrica-de-Firme.ro:

  • 3 variante de denumire pentru viitoarea societate
  • Cartea de identitate a asociatului/asociaților/administratorilor
  • Copia dovezii de proprietate a sediului social
  • Cartea de identitate a proprietarului/proprietarilor sediului social

Având aceste acte, consultanții în asistență juridică și financiară vor tehnoredacta actele necesare și vor completa toate cererile și formularele pentru infiintare firma pe care le vor depune la Registrul Comerțului.

Infiintare PFA: De ce acte am nevoie?

Totuși, poate că nu îți dorești să înființezi o firmă, ci alegi varianta infiintare PFA. Caz în care documentele necesare sunt altele. Iată care sunt acestea:

  • Cartea de identitate a titularului care dorește infiintare PFA
  • Actele de studii (în domeniul în care se dorește autorizarea) sau documente care atestă experiența profesională în domeniul în care se dorește autorizarea
  • Dovadă de proprietate pentru adresa la care se va stabili sediul profesional
  • Specimen de semnătură dat la notariat
  • Procură notarială pe numele consultantului care se va ocupa de depunerea dosarului la Registrul Comerțului

Idei de afaceri pe care le poți adopta în vreme de pandemie

Actuala pandemie servește noi oportunități de afaceri pe măsură ce consumatorii au început să se adapteze la noua normalitate. Iată câteva idei de afaceri pe care le poți adopta în timpul pandemiei, indiferent dacă îți faci debutul antreprenorial sau doar adaptezi produsele și serviciile pe care deja le oferi. De la afaceri cu jucării educative pentru copii, diverse servicii precum curieratul și alte câteva care satisfac nevoi primare și secundare.

Acestea fiind spuse, sperăm că te-am pus pe gânduri! Nu te lăsa descurajat de contextul pandemic, fiindcă orice moment în care simți că poți avea o reușită este ideal pentru a valorifica ideile pe care le ai.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata