– AutoItalia Group, importatorul brandurilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Infiniti și Ssangyong, precum și al produselor moto Honda și Segway, este acuzat de înșelarea clienților
Foto: Herbert Stein, directorul grupului AutoItalia (sursa foto: ZF), a confirmat că un angajat a încercat să vândă un Fiat Grande Punto avariat ca fiind un autoturism nou
Există numeroase plângeri din partea clienților AutoItalia care susțin că după ce au plătit integral pentru mașini noi, au primit vehicule second-hand. Un exemplu concret este cazul unui cumpărător care a primit o mașină accidentată ce fusese reparată și revopsită în atelierele companiei.
„Experiența mea cu AutoItalia a început când am semnat un contract pentru achiziția unui autoturism nou – Fiat Grande Punto 1.4 în valoare de peste 12.000 euro, culoare blu magnetico. Am achitat întreaga sumă în aceeași zi și urma să primesc mașina în termen de cinci zile”, povestește Gabriela Mihailescu, una dintre persoanele afectate.
„Mașina pe care voiau să mi-o predea avea semnalizatorul pe aripa față dreaptă crăpat, bara față și aripa revopsite cu nuanțe diferite și urme de scotch folosit la vopsitorie; pragul ușii față era matuit iar chederele prezentau urme de vopsea necorespunzătoare; erau cioburi de geam spart pe sub scaunele din față iar plansa de bord era zgâriată”, detaliază Gabriela Mihailescu.
Într-o discuție cu jurnaliștii Ziua, Herbert Stein a recunoscut autenticitatea acestui incident.
„A fost vorba despre o mașină avariată în timpul transportului pe trailer; probabil ramurile unui copac au provocat daune pe partea dreaptă a vehiculului. La primire am trimis-o la atelier pentru reparații”, explică Herbert Stein.
Referitor la posibilitatea apariției unor situații similare viitoare legate de tentativele de fraudare ale clienților sau alte practici discutabile, patronul AutoItalia afirmă:
„Nu putem garanta că astfel de incidente nu se vor mai repeta!”
Poveste completă disponibilă în Ziua.