În plină criză a pieţei imobiliare, antreprenorii care mai au bani pentru extinderi beneficiază de oferte pe care cu greu şi le puteau imagina în urmă cu doi-trei ani.
Cea mai importantă deschidere pentru libanezul Ali Matar, de exemplu, a avut loc în urmă cu o lună, odată cu magazinul Botinelli de pe bulevardul Magheru, care a costat 35.000 de euro, mai puţin decât media de 55.000 de euro investită în fiecare din celelalte magazine, informează Gândul.
„Cel mai mult au scăzut chiriile pentru magazinele amplasate mai puţin central, unde vorbim de scăderi de chiar 60%. Per ansamblu însă, pentru toate magazinele Botinelli am obţinut o reducere de 25% la chirie, dar, chiar şi cu această reducere, chiria rămâne mare. Astfel se explică multitudinea de spaţii comerciale goale”, crede omul de afaceri libanez, care se bucură că a deschis un magazin pe o arteră ultracentrală a Capitalei, deşi mixul de vecini nu este exact ce şi-ar fi dorit.