Grecia și Turcia s-au menținut și vara aceasta în topul românesc al celor mai căutate destinații pentru sejururi, însă piața românească de turism este în schimbare, afirmă reprezentanții portalului de turism online Vola.ro.
‘Sub sloganul ‘Peste 100 de vacanțe’, anul acesta am încercat să oferim românilor o multitudine de variante, printre care câteva zeci de destinații pentru care am creat pachete proprii, precum Sardinia, Coasta Amalfi și Cinque Terre, în Italia, coasta Lisabonei, în Portugalia, sau Costa del Sol, în Spania. Am observat o creștere spectaculoasă a cererii pe astfel de destinații, semn ca românii au ajuns la acel stadiu în care vor și altceva față de clasicele vacanțe în Grecia și Turcia’, a declarat directorul de marketing al portalului, Manuela Melinescu.
Potrivit unui comunicat al companiei, remis duminică , pe 3 septembrie, Vola lansează trei noi destinații de city break, respectiv Copenhaga, Valencia și Perugia.
„Preconizăm că și aceste destinații vor stârni interesul, datorită tarifelor accesibile. Dar, pentru toamna aceasta, ne așteptăm ca în topul preferințelor românilor să fie tot marile capitale europene — Roma, Londra, Viena, Paris”, a adăugat Melinescu.
Vola.ro este cea mai mare agenție de turism online din România, având, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât ca cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți.
Portalul deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: bilete de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)