Compania Bricostore România S.A., unul dintre jucătorii de pe piața de produse destinate locuinței, va investi peste 1,6 milioane de lei pentru îmbunătățirea competențelor digitale în rândul angajaților din cadrul magazinelor Brico Depot.
Astfel, compania va implementa până în luna ianuarie 2023 un proiect co-finanțat din fonduri europene, prin care va desfășura programe de formare profesională în rândul angajaților.
În România, dezvoltarea competențelor digitale este realizată în cadrul proiectului
„Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution” (cod SMIS: 149873), finanțat prin Programul Operațional Capital Uman. În cadrul acestuia sunt vizați angajați care lucrează în magazinele Brico Dépôt din toată țara, cu excepția celor care au domiciliul în Regiunea București- Ilfov.
Ultimii ani ne-au arătat o tendință clară către digitalizare în toate sectoarele economiei, care s-a accentuat începând de anul trecut. În acest context, competențele digitale reprezintă un punct forte și devin cerință obligatorie în anunțurile de angajare (…)”, a punctat Adela Smeu, CEO-ul Brico Dépôt România.
Scopul proiectul, demarat din 15 iulie 2021, este îmbunătățirea nivelului de cunoștinte, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul Lemn și mobilă, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategia Națională de Competitivitate) și domeniilor de specializare inteligenta SNCDI (Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare).
Financiar, proiectul se va desfășura până la data de 14 ianuarie 2023, iar valoarea totală este de 1.634.033,92 lei, din care 49,99% (816.854,55 lei) reprezintă finanțare nerambursabilă.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020.