Comunicat de presă
– Pe 24 mai 2010, compania „Hidroplasto”, reprezentant exclusiv în România al grupului german „Besagroup”, a demarat lucrările de instalare a sistemelor de acoperire a rosturilor tip Gumba pe drumul E 58, ce leagă Bistriţa de Cluj-Napoca.
.
Acest proiect are o importanță majoră pentru infrastructura rutieră din România și este coordonat de firma germană „Geiger Boegl”. În vederea realizării lucrărilor la podurile incluse în acest tronson modernizat, constructorul german s-a orientat către compania „Hidroplasto” din Botoşani, cunoscută pentru soluțiile inovatoare și calitative pe care le oferă în domeniul construcțiilor rutiere.
În cadrul colaborării cu antreprenorul german, „Hidroplasto” se ocupă cu instalarea sistemelor de acoperire a rosturilor la șase poduri, utilizând tehnologia avansată Gumba BJ 50.
Acest sistem sofisticat este destinat rosturilor de dilatație pentru poduri și rampe și este conceput să reziste pe termen lung chiar și în condiții de trafic intens.
Dispozitivul Gumba BJ 50 poate gestiona o mișcare reală a podului ce ajunge până la un maxim de 51 mm și poate acoperi rosturi cu dimensiuni maxime ce ating 76 mm.
Hello! How can I assist you today?
Construit din neopren armat cu inserții din oțel premium, modelul BJ 50 se remarcă printr-o caracteristică esențială – un corp din neopren protejat cu aluminiu la zona calea rulare, asigurând astfel durabilitatea dispozitivului.
„Calitatea superioară și modernizarea infrastructurii rutiere sunt prioritățile noastre principale. Participarea noastră la acest proiect subliniază angajamentul «Hidroplasto» ca unic reprezentant al grupului «Besagroup» în România. Ne straduim să aducem nu doar produsele necesare pentru acoperirea rosturilor ci şi expertiza profesionala in montaj,” a declarat Cătălin Silegeanu, Director General al companiei „Hidroplasto”.
Compania „Hidroplasto” activează pe piața românească timp de trei ani ca reprezentant exclusiv al grupului Besagroup şi s-a impus rapid ca un furnizor semnificativ în domeniul construcțiilor.
Provocările întâmpinate pe piață au determinat compania să-și extindă competențele, devenind activități importante în sectoarele construcții civile, industriale, infrastructură, mobilier auto si mase plastice.
Anul trecut, “Hidroplasto” a raportat venituri totale de 2.8 milioane RON, ceea ce reprezintã o creștere impresionantã de 53.5% față de anul anterior. Aceasta demonstrează că seriozitatea şi calitatea sunt factori esenţiali pentru dezvoltarea unei companii chiar şi în perioade dificile. De asemenea, capitalul social al firmei s-a majorat considerabil faţă de anul precedent confirmând astfel tendinţa pozitivã si sustenabilã in evoluția sa financiarã.