Zeci de mii de clienți Virgin Media din Marea Britanie nu au putut accesa internetul sau efectua apeluri în această dimineață, după ce serviciile sale de bandă largă și telefonie au căzut.
Mai mult de 28.000 de clienți au raportat probleme de conectivitate pe site-ul Downdetector, deși acest număr a scăzut de atunci.
„Suntem conștienți de o problemă care afectează serviciile de bandă largă pentru clienții Virgin Media, precum și centrele noastre de contact”, a declarat Virgin Media într-o postare pe Twitter, adăugând că „lucrează pentru a identifica și a rezolva problema cât mai repede posibil”.
O persoană care are cunoștință de detalii a declarat că societatea se confruntă cu o problemă „DNS” sau Domain Name System, utilizatorii neputându-se conecta la site-uri web care utilizează nume de domenii precum FT.com.
Aceștia au adăugat că o investigație a problemei este în curs de desfășurare și că nu a fost exclusă posibilitatea unui „joc necurat”.
DNS este directorul global care face să corespundă adresele de internet introduse de utilizatori cu domeniile pe care încearcă să le acceseze.
În decembrie 2021, o problemă de DNS la Meta a împiedicat oamenii să acceseze WhatsApp, Facebook și Instagram timp de mai multe ore.
Virgin Media, deținută în comun de Liberty Global a miliardarului John Malone și de Telefónica din Spania, este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii în bandă largă și telefonie din Marea Britanie.
Sursa – www.ft.com